SHL 2019/2020

Matchen mellan Frölunda och Leksand är framflyttad 30 min. Och därmed stämmer numera inte mitt tips om ni tittar på texttv.

Vi får nöja oss med air-hockey turnering ombord ikväll istället, några Svenska kanaler med ishockey har vi inte fått ombord än, kommer väl tv boxar i Europa.

20200217_171255.jpg
Har du inte IPTV?

IPTV ?
Jag tittar inte mycket på tv men betalar för Platinum hos True 2300+ Thb . 55555
IPTV är det bra?
Vilka är bäst?
Frugan vill sluta med True tv.
Men då har jag inget golf när jag är i spenaten @nmax
IPTV innebär att du har typ alla kanaler i hela världen inkl video on Demand, serier, xxx mm. Ca 1000 sek/år.
Dock så är det inte helt störningsfritt, ibland laggar det och man får byta kanal och tillbaka men i stort är det väldigt bra. Tillgång till all golf, hockey mm.
Funkar på alla Android enheter så antingen direkt i en smart tv, mobilen, läsplatta eller box.
När jag bor på hotell så har jag dels mobilen och en Chromecast som jag kopplar till hotellets tv, funkar inte på alla tv apparater så har även min laptop med Bluestack Android emulator och en hdmi kabel.
Sen givetvis ett obegränsat internetabb till mobilen ifall hotellets wifi är slött. I Thailand funkat hotellens wifi iofs oftast bra.

Du kan dock inte köra ett IPTV abb på fler enheter samtidigt så du behöver ett till frugan å ett själv.

Såg inte matchen mellan Djurgården och Brynääs. Djurgården körde över Brynääs, vann med 3-2. Det var en spretig match så länge jag tittade på den.
Vad händer med Brynääs är skrivet i stjärnorna, laget själva är under isen. Vad jag har läst om Brynäs andan, vad spelarna gav allt för att laget ska vinna och gemensam glädje att spela i Brynäs tröjan, har varit upplyftande läsning. Nu vet jag inte vart andan har tagit vägen, den verkar ha försvunnit. Nya generationernas spelare har väl inte samma känsla. Nu är jag väldigt negativt inställt till Brynääs eskapader på isen:mad::mad::mad::mad::mad::mad:, så jag vet inte vilket lag jag kommer att heja på nästa år:(:(:(:(
Grattis till alla vinnande lag i SHL i efterskott :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

Match nummer 46 för samtliga i kväll. Viktiga poäng står på spel. Sportkanalen sänder HV vs DIF, och en måstematch för båda, men HV har kniven mot strupen och måste vinna för att ha chans till topp 4 och hemmafördel. Men handen på hjärtat så nöjer jag mig med topp 6. Hur som helst en spännande upplösning lär vi få.

Match nummer 46 för samtliga i kväll. Viktiga poäng står på spel. Sportkanalen sänder HV vs DIF, och en måstematch för båda, men HV har kniven mot strupen och måste vinna för att ha chans till topp 4 och hemmafördel. Men handen på hjärtat så nöjer jag mig med topp 6. Hur som helst en spännande upplösning lär vi få.
Ja nya insatser idag, tisdagens fiasko är glömt ;) med formsvackan Frölunda har nu kan det gå hur som helst idag. Men har självklart en 2a på tipset:)

Hämtar strax frugan från jobbet, sedan skall det handlas innan Tv:n kallar och matchen mellan MFF och Wolfsburg. Men det hindrar inte att hockeyn bevakas under tiden, det är en självklarhet.
Jag har 2-0 i den matchen @Berralund :) Goa gubbar ger inte upp, det vet jag. Och glädjer mig att @Micke.T är en av dom. Är dessutom ganska säker att Indianerna snart tar nya skalper:D

Jag kommer inte titta så mycket på Brynäs-Skellefteå matchen. Jag är fortfarande mycket besviken på Brynäs vad de presterar på isen. Det är under om de vinner mot Skellefteå :(:confused::rolleyes:. Jag gratulerar alla vinnande lag i SHL på förskott :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:. Ha det så bra i kväll.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K