SHL 2020/2021

 

Frasse

Aktiv medlem
Såg ingen tråd om detta, men nu närmar sig starten.

Mitt lag har verkligen blandat och gett under försäsongen, senast igår blev det pisk i Jönköping.

Annars är väl det stora diskussionsämnet just nu om det ska tillåtas publik eller inte. Aftonbladet skrev att det ev. kan bli aktuellt med att rikare klubbar stöttar fattiga om publik inte ska tillåtas, mycket tveksamt anser jag. Alla klubbar har gjort ett val inför den här säsongen. Enligt en undersökning, som SHL har genomfört, har tre klubbar ökat sin spelarbudget, tre har kvar samma som förra året, resterande har sänkt sina budgetar. Har man kallt räknat med publik, så får man stå sitt kast anser jag.
 
Såg ingen tråd om detta, men nu närmar sig starten.

Mitt lag har verkligen blandat och gett under försäsongen, senast igår blev det pisk i Jönköping.

Annars är väl det stora diskussionsämnet just nu om det ska tillåtas publik eller inte. Aftonbladet skrev att det ev. kan bli aktuellt med att rikare klubbar stöttar fattiga om publik inte ska tillåtas, mycket tveksamt anser jag. Alla klubbar har gjort ett val inför den här säsongen. Enligt en undersökning, som SHL har genomfört, har tre klubbar ökat sin spelarbudget, tre har kvar samma som förra året, resterande har sänkt sina budgetar. Har man kallt räknat med publik, så får man stå sitt kast anser jag.
Bra initiativ Frasse:thumbsup:
På tiden att trevligaste tråden återupptas, skit med tomma rinkar. Men blir spännande ändå, har ingen uppfattning om indianernas form. Men nog kommer dom tampas i toppskiktet ;) :)
 
Ja verkligen på tiden att denna tråd bildades! Och jag håller med om att Brynäs kan bli farliga, särskilt nu med Peter Andersson vid rodret. Men som vanligt är jag en obotlig optimist och tror på stora framgångar för Redhawks. Åtminstone att dom hamnar före Ängelholmsbönderna i tabellen.
 
HV-DIF 8-3 ;) i genrepet. Den du @Frasse:).Jo jag vet att ni hade 7 spelare borta, vi hade 3. För övrigt håller jag med er om det som skrivits, märklig säsong och jag undrar hur taggade spelarna eg är. Hockey är ju fart och fläkt, det brukar vi ha i denna så trevliga tråd. Dessutom förbrödras man. Micke och jag hade ju förmånen se den sista publikmatchen i Mars. Så nu kör vi hockeyvänner. Mitt tips kommer i morgon;)
 
Sport sport sport. Nä sport ska ryka, döna och lukta :beer:
Ni håller väl koll på mitt lag! Heja Leksand! :)
Leksand skall ju komma till Malmö den 22 och resa hem igen med gråten i halsen, hoppas jag åtminstone. Det blir dock intressant att se var alla lag står nu, inget är som det skall vara någonstans. Ingen publik, vad innebär det t ex?
 
Mitt tips är att IKO och Leksand åker ur serien med buller och bång:p. Semifinalplatserna tar Luleå. Färjestad. HV. samt Frölunda. Finalen mellan Luleå och HV blir jämn, men HV vinner i match 7 med 4-3:) och jag är förhoppningsvis på plats:upanddown:
 
Mitt tips är att IKO och Leksand åker ur serien med buller och bång:p. Semifinalplatserna tar Luleå. Färjestad. HV. samt Frölunda. Finalen mellan Luleå och HV blir jämn, men HV vinner i match 7 med 4-3:) och jag är förhoppningsvis på plats:upanddown:
Det är väl bara ett lag som åker ut. Tror också att HV kan bli bra i år men SAIK vinner guld.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
38 K
Anonymius
A
 
Tillbaka
Topp