SHL 2020/2021

Lite svårt att tippa, men jag kan försöka Brynäs, Frölunda, Leksand ???? och de som faller Oskarshamn, Örebro, ????. Efter denna gissning får jag väl krypa till kors och be om förlåtelse att jag hade totalt fel:smile::shy_transparent::reta::waiting:
Inte behöver man be om förlåtelse, nu är vi i tråden där det är högt i tak;)
Se bara vilket tålamod Berralund har med mina tråkningar :p bästa med denna tråden är att det inte finns några rätt eller fel (annat än att Frölunda kommer ta SM guld) inte ens det är säkert. Men är min klara övertygelse:)

Varsågod och tyck annorlunda, lovar att inte bli arg eller brusa upp:laugh::laugh::laugh:

Inte behöver man be om förlåtelse, nu är vi i tråden där det är högt i tak;)
Se bara vilket tålamod Berralund har med mina tråkningar :p bästa med denna tråden är att det inte finns några rätt eller fel (annat än att Frölunda kommer ta SM guld) inte ens det är säkert. Men är min klara övertygelse:)

Varsågod och tyck annorlunda, lovar att inte bli arg eller brusa upp:laugh::laugh::laugh:
Att bli arg här är inte tillåtet ens om det egna laget har blivit förnedrat typ Redhawks igår. Möjligen kan ett lågt ph-värde tillåtas, man måste få bli lite sur och tjurig i besvikelsens stund. Men det återstår 51 omgångar så mycket kan hända framöver. :)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
2 K