SHL 2020/2021

Och det gjorde inte Redhawks som väntat. Sjätte raka torsken, nu kan man bara skratta åt eländet. Pinsamt är bara förnamnet. Jag ger upp!
Jag tror att jag kanske skall följa detta råd:

Du har missuppfattat det hela! Vi vill att den skall fortsätta vara trevlig men det är svårt med nuvarande förutsättningar. Imorgon gläder vi @gunnarg genom att se till att Oskarshamn vinner i Arenan. Lycka till!
Här missuppfattas inget;)
Det vänder, Malmö får snart vind i seglerna och lämnar bottenträsket;)är ju som ett gammalt förhållande, med eller motgångar så håller man ändå ihop:)

Här missuppfattas inget;)
Det vänder, Malmö får snart vind i seglerna och lämnar bottenträsket;)är ju som ett gammalt förhållande, med eller motgångar så håller man ändå ihop:)
Jag hoppas innerligt att du har rätt! Men det lär inte hända utan fotad tränare, vitamininjektion måste till omgående. Hoppas Patrik Sylvegård agerar efter gårdagens misär.

Idag vinner Malmö och färjestad komfortabelt, spelar med hjärtat. Så tror Frölunda grejar HV borta;)
När jag ändå är igång, Skellefteå vinner borta mot bönderna. Är ledsen att säga det Krille;)men en sjukskrivning imon underlättar då HV får stryk å lökers vinner över dalmasarna:cool::);)

Svårtippad omgång. Jag sparar mina pengar (köper öl istället). Jag tror att SAIK får problem ikväll. De ställer upp med ett halvt juniorlag (nästan). Hoppas lite på HV och Malmö ikväll förutom SAIK då förstås.

Inget tips från mig ikväll :) kanske @Micke.T har något i bakfickan, men vet ju iaf svaret på en:eek: Hoppas verkligen att @Nam Falang får:upanddown:matchen mellan @gunnarg och @Berralund är så osäker så inte ens stjärnorna blinkar. Jo du Micke;) jag är ledig i morgon, och ska öppna en god öl nu:D så kom igen nu HV & Leksand:)
Glömde skriva, vill ni ha säkra pengar! Tippa raka motsatsen till mitt tips ikväll:p;)

Idag vinner Malmö och färjestad komfortabelt, spelar med hjärtat. Så tror Frölunda grejar HV borta;)
När jag ändå är igång, Skellefteå vinner borta mot bönderna. Är ledsen att säga det Krille;)men en sjukskrivning imon underlättar då HV får stryk å lökers vinner över dalmasarna:cool::);)
Komfortabelt för Redhawks, knappast! Det står och väger mot sjunde raka förlusten. Jag har förberett mig på det mentalt, men hoppas fortfarande på en skräll nämligen hemmaseger.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
2 K