SHL 2020/2021

Såg du/ ni Höglanders mål, snyggast i år. Rögle är just nu bäst.
Bondlurkarna bäst, tyvärr finns det tecken som tyder på det. Hoppas att dom snart kommer ner från höskullen ut på åkrarna istället.

Imorgon är det dags för Redhawks att försöka ta indianskalper igen i Scandinavium, Hoppas att den matchen går på TV4 men sådan tur har vi väl inte.

Inte mycket att hurra för Brynäs, en och annan spelare däckad av corona virus. Nästa match tisdag mot Leksand ? Grattis till alla vinnande ishockeylag i kväll :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

I kväll möter HV Malmö :rolleyes: Den matchen i botten av serien betyder jättemycket. Förlorar HV i kväll samtidigt som Brynäs vinner mot Leksand så är nog avgrunden nära för HV;) för på Torsdag möts just Brynäs å HV. Visst, mycket kvar att spela om men något topp 4-lag är vi inte. S.Lillis Lund kommer förstärka på bänken, och den avlastningen är säkert välkommen av Rahm. Något tips av mig blir det inte idag, det överlåter jag till @Micke.T:thumbsup:

I kväll möter HV Malmö :rolleyes: Den matchen i botten av serien betyder jättemycket. Förlorar HV i kväll samtidigt som Brynäs vinner mot Leksand så är nog avgrunden nära för HV;) för på Torsdag möts just Brynäs å HV. Visst, mycket kvar att spela om men något topp 4-lag är vi inte. S.Lillis Lund kommer förstärka på bänken, och den avlastningen är säkert välkommen av Rahm. Något tips av mig blir det inte idag, det överlåter jag till @Micke.T:thumbsup:
Brynäs matchen uppskjuten pga Covid läste jag nyss. Själv hoppas jag att vi fortsätter vår fina hemmasvit...Roger HALLÅ!

Jag vågar mig på ett tips dock, som är ytterst osäkert. HV får åka hem till Jönköping med klubborna mellan benen. Redhawks vinner med 5-2 efter ett sista mål i tom kasse. :)

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
2 K