SHL 2020/2021

Oj vad fel du har, de har aldrig vunnit någonting någonsin. Men det kanske de gör framåt våren -21 ;)

Ja men då är det ju på tiden.

Jag har följt Rögle sen mitten av 70 talet då man spelade i trean och sen har det tagits steg för steg framåt tills man nu eventuellt kan bli Svenska mästare.

En ganska mäktig resa genom åren.

STT

Javisst! Men inte Leksand så jag byter kanal :)

41B8AE41-0D1F-493D-BFE4-249F122AA7DA.jpeg

Ja men då är det ju på tiden.

Jag har följt Rögle sen mitten av 70 talet då man spelade i trean och sen har det tagits steg för steg framåt tills man nu eventuellt kan bli Svenska mästare.

En ganska mäktig resa genom åren.

STT

Rögle är riktigt bra i år. Mitt LHF blev redigt utspelade sist faktiskt. På hemmaplan dessutom. Men i ett slutspel är det andra papper. Där tror jag Rögles oerfarenhet som förening kan visa sig på ett annat sätt.

Rögle är riktigt bra i år. Mitt LHF blev redigt utspelade sist faktiskt. På hemmaplan dessutom. Men i ett slutspel är det andra papper. Där tror jag Rögles oerfarenhet som förening kan visa sig på ett annat sätt.

Nja Rögle har troligen deltagit i fler slutspelsserier genom åren än vad dom flesta andra svenska lag har.

Däremot har du rätt såtillvida att SM slutspel har laget dålig erfarenhet av.

Jag tippar att Rögle åtminstone klarar sig till semin. Färjestad och Frölunda blir troligen tuffaste motståndet.

STT

Nja Rögle har troligen deltagit i fler slutspelsserier genom åren än vad dom flesta andra svenska lag har.

Däremot har du rätt såtillvida att SM slutspel har laget dålig erfarenhet av.

Jag tippar att Rögle åtminstone klarar sig till semin. Färjestad och Frölunda blir troligen tuffaste motståndet.

STT
Rögle möter väl Frölunda idag om jag inte minns fel, där hoppas jag att Indianerna sköter sig och tar en fin skalp. Redhawks möter @eirkar s Brynäs i Gevaliaparadiset och jag hoppas givetvis på femte raka segern. Förstärkningar har anlänt på anfallssidan nu när Fredrik Händemark har försvunnit till San José. Hoppas att dessa värvningar är lyckosamma.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
2 K