Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Fast det sket sig fast det borde jag ju räknat ut innan,,,, att alla de övriga lag är livrädda för HV i det kommande playout. Skål och grattis @gunnarg
Fast det sket sig fast det borde jag ju räknat ut innan,,,, att alla de övriga lag är livrädda för HV i det kommande playout. Skål och grattis @gunnarg
Men jag är nöjd i alla fall. SHL-kontraktet är säkrat för nästa säsong så jag är redan kvalificerad för nästa tråd. En pinne räckte för detta. Lycka till där nere.
Så nu är bara frågan vilket lag som ska möta mitt HV? Blir det bäst av 7, som brukligt, eller kanske bäst av 3,,,,.. Ingen vet. Det senaste är att SHL ska vara slutspelad 15/5. Eftersom Hockey VM börjar runt den 20 de, om det nu blir av.
Så nu är bara frågan vilket lag som ska möta mitt HV? Blir det bäst av 7, som brukligt, eller kanske bäst av 3,,,,.. Ingen vet. Det senaste är att SHL ska vara slutspelad 15/5. Eftersom Hockey VM börjar runt den 20 de, om det nu blir av.
Det är inga fina ord som skrivs i kväll på HV fans hemsida. Jag förstår ingenting, hur i hel,,,e ett tippat topplag, har tappat ALLT. Är dom sjuka kanske.......
Det är inga fina ord som skrivs i kväll på HV fans hemsida. Jag förstår ingenting, hur i hel,,,e ett tippat topplag, har tappat ALLT. Är dom sjuka kanske.......
Ja det är faktiskt obegripligt! Allt hopp verkar vara ute, dom har gett upp. IOK leder med 5-0, ytterligare en förnedring på gång. Jag är uppriktigt chockad!
Gläds absolut, dom gör det bra! Att spöa upp HV med 7-0 är starkt även om HV mentalt kvalar redan. Ja, stackars @Krille där i Lökborgen, kanske läge att emigrera från Växjö och söka hockeyasyl någon annanstans?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.