SHL 2021 - 2022

WhiteHawks logga är ju lite småkul, men matchtröjorna utan(!) loggan och bara reklam är nog bland de fulaste jag någonsin sett ärligt talat. :laugh:

Men tydligen har de en ”oldschool” version av tröjan som alltså inte är matchtröjan man kan köpa som supporter som är utan den mesta reklamen men med den käcka pippin på bröstet.

Blir nästan sugen på att beställa hem en sån billigare ”oldschool” bara för att se hur Hawkan och hemmasupportrarna reagerar om jag har på mig den i Malmö Arena. ;)

Senast redigerad av en moderator:
WhiteHawks logga är ju lite småkul, men matchtröjorna utan(!) loggan och bara reklam är nog bland de fulaste jag någonsin sett ärligt talat. :laugh:

Håller med! Jag tror vi avstår inblandning i den ligan. Jag kommer i alla fall att sitta fastnaglad framför plattan och Sydsvenskans direktreferat i kväll. Det blir spännande!

:offtopic::offtopic: 5555 Måste bara nämna denne lirare i Stockholm. Elliott Sigrell:thumbsup: Shl i all ära men snacka om fartfylld hockey i TV-pucken.

6C50E7B8-DF2B-407F-A0D9-7AF5D73492F4.jpeg

Ja Frölunda lyckades 5 mot 3 det gjorde inte Malmö när det va vise versa;)
För övrigt en riktig skitmatch där Malmö stundtals va bättre. Men är målen som räknas:)

Ja, ja. Redhawks nollade av Frölunda. Vi får hoppas Whitehawks visar hur man gör borta mot Sønderjyske imorrn.

Konstigt, alltid är det någon annan fel... å kräk... vilka svin var det som skickade två spelare till sjukhus. Jo, din äckliga skånepågar...
Vad jag förstår var den ena utvisningen ganska billig. Och vilka var det som agerade snabbt och hjälpte Max Friberg av isen efter en olycka? Det kan man kanske kalla att skicka någon till sjukhus men alla säger att det var en väldigt mänsklig och fin insats bröderna Lauritsen gjorde. En tråkig olycka men det gick bra tack vare ett snabbt agerande. Så äckliga svin får stå för dig! :mad:

Vad jag förstår var den ena utvisningen ganska billig. Och vilka var det som agerade snabbt och hjälpte Max Friberg av isen efter en olycka? Det kan man kanske kalla att skicka någon till sjukhus men alla säger att det var en väldigt mänsklig och fin insats bröderna Lauritsen gjorde. En tråkig olycka men det gick bra tack vare ett snabbt agerande. Så äckliga svin får stå för dig! :mad:
Axeltackling mot huvudet... billigt.. dags att vakna.

Friberg... Absolut. Å kräk får stå för dig... o_O

Axeltackling mot huvudet... billigt.. dags att vakna.

Friberg... Absolut. Å kräk får stå för dig... o_O
Två utvisningar med 5 sekunders mellanrum? Axeltackling mot huvudet är absolut inte OK men den andra då? Jag har ju inte sett matchen och måste gå på vad jag läser och enligt den skribenten var den ena utvisningen billig.

Surt men nu tar vi nya tag, imorgon skall Gurras Oskarshamn få känna på hur en torsk känns. Då skall jag följa händelserna på plats.

Såg klipp i morse på matchen i ett fullsatt Scandinavium . Det är så det ska va när man är på plats. Tråkigt med Max Fribergs otäcka benskada, men gick ju bra vad jag läst. IKO var nära ta poäng av Rögle, och det blir en svår nöt att knäcka för MIF i morgon.

Två utvisningar med 5 sekunders mellanrum? Axeltackling mot huvudet är absolut inte OK men den andra då? Jag har ju inte sett matchen och måste gå på vad jag läser och enligt den skribenten var den ena utvisningen billig.

Surt men nu tar vi nya tag, imorgon skall Gurras Oskarshamn få känna på hur en torsk känns. Då skall jag följa händelserna på plats.
Högmod går före fall.:cool:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp