SHL 2021 - 2022

Det är nästan så att man känner motvilja mot att logga in efter en sådan usel insats av Redhawks. Men jag är en god förlorare och gratulerar @gunnarg till en övertygande seger. Mitt lag underpresterade å det grövsta, Oskarshamn var klart bättre. 12 dagars uppehåll kommer mycket lägligt nu, det gäller att analysera vad som är fel. Det höjs redan röster för att sparka tränare Fagervall men jag håller inte med. Ge honom möjligheten att fortsätta, han gjorde det bra förra säsongen.

Det är nästan så att man känner motvilja mot att logga in efter en sådan usel insats av Redhawks. Men jag är en god förlorare och gratulerar @gunnarg till en övertygande seger. Mitt lag underpresterade å det grövsta, Oskarshamn var klart bättre. 12 dagars uppehåll kommer mycket lägligt nu, det gäller att analysera vad som är fel. Det höjs redan röster för att sparka tränare Fagervall men jag håller inte med. Ge honom möjligheten att fortsätta, han gjorde det bra förra säsongen.
Du borde ha lyssnat på mig så hade du inte behövt se förnedringen.:cool:

Man får väl ändå säga att Frölunda haft en bra vecka :clap_tranparent::clap_tranparent:
FB_IMG_1636272581735.jpg

Nu är jag ingen medgångssupporter utan följer mitt lag oavsett hur det går i seriespelet. Man köper inte ett säsongskort för att enbart se segrar utan av ett genuint intresse. Förnedring vet jag inte om jag vill kalla det men snudd på. :'(
Men helt klart så är det mer tillfredsställande vid vinst;)
Men så är idrott, ibland vinst ibland förlust. Vet historiskt då Frölunda legat i topp, för att efter juluppehåll förlora i stort varenda match.

Vi får hoppas @gunnarg inte satte vattnet i vrångstrupen vid segern igår:p för va inget annat än en jätteskräll;)

Men helt klart så är det mer tillfredsställande vid vinst;)
Men så är idrott, ibland vinst ibland förlust. Vet historiskt då Frölunda legat i topp, för att efter juluppehåll förlora i stort varenda match.

Vi får hoppas @gunnarg inte satte vattnet i vrångstrupen vid segern igår:p för va inget annat än en jätteskräll;)
Vadå skräll? Malmö tillhör nedre delen av tabellen. Oskarshamn är ett etablerat mittenlag på uppåtgående.:cool:

Vadå skräll? Malmö tillhör nedre delen av tabellen. Oskarshamn är ett etablerat mittenlag på uppåtgående.:cool:
Nej, någon skräll var det inte men däremot oväntat kanske. Åtminstone att det skulle bli så stora siffror. Alla lag kan slå alla i denna serien, så är det bara. Vi får se vad som händer efter uppehållet när kaffesumparna skall besegras. Vilket jag dock betvivlar.

:offtopic::offtopic: Igen :) Ikväll är det derby. Lär bli en upplevelse för Troja Ljungby när de skrinnar in på isen i Husqvarna garden. Allt annat än en klar hemmaseger vore en sensation.
Nästan säker etta!
Jag fick precis mail från Redhawks att man har förlängt kontraktet med tränare Fagervall i ytterligare ett år. Är jag förvånad? Ja lite, tycker att man borde avvaktat till någon vecka efter uppehållet och kolla resultaten. Men jag tycker inte att han skall sparkas i nuläget, det gäller att ha is i magen.

Jaha då va det dags igen efter ett litet uppehåll:)
Svårtippat i afton, men ser optimistiskt på Frölunda mot Rögle, vinst med 4-2 tror åxå på Leksand mot Brynäs, som vanligt för forumsfriden siar jag inte fler matcher;)
Eftersom jag är en vilde i denna tråden, så tippar jag resten åt dig Micke:D Timrå skräller i Sthlm, Fbk slår MIF, Luleå tar 2 pinnar borta mot Linköping, IKO är bra så en säker etta mot Örebro, sist hoppas och tror jag att löklaget kammar noll i Norrland.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp