SHL 2021 - 2022

Eftersom jag är en vilde i denna tråden, så tippar jag resten åt dig Micke:D Timrå skräller i Sthlm, Fbk slår MIF, Luleå tar 2 pinnar borta mot Linköping, IKO är bra så en säker etta mot Örebro, sist hoppas och tror jag att löklaget kammar noll i Norrland.
Det verkar lovande efter en period för Redhawks i Karlstad mot Kaffesumparna. Ledning 0-3, drömstart. Men min erfarenhet säger att det är alldeles för tidigt att ropa hej, det går fort i hockey. Jag hoppas också att Indianerna bankar skiten ur bondlurkarna i Ängelholm och naturligtvis att lökarna torskar. Det blir en intressant kväll!

Det verkar lovande efter en period för Redhawks i Karlstad mot Kaffesumparna. Ledning 0-3, drömstart. Men min erfarenhet säger att det är alldeles för tidigt att ropa hej, det går fort i hockey. Jag hoppas också att Indianerna bankar skiten ur bondlurkarna i Ängelholm och naturligtvis att lökarna torskar. Det blir en intressant kväll!
Ja, rödtjutet lär flöda i Kävlinge i afton. Efter en sådan förlustsvit önnar tom jag Malmö framgång i afton:)
1-0 I Rögle är inget övertygande men men....;)

För sent för rödtjut nu men Redhawks lyckades hålla undan och slog Färjestad med 2-3. Det borde stärka självförtroendet inför mötet med Brynäs på lördag. SAIK verkar slå lökarna och tyvärr vinner tydligen bondlurkarna över indianerna. Men en bra kväll! :)

Visst sket det sig! En poäng är 2 för lite. Jag vet inte vad det är som är fel men andra perioden var en katastrof. Man agerade som statister och Brynäs gjorde vad dom ville. Tack till Oscar Alsenfelt som storspelade! 8091 åskådare, en del kommer troligen inte tillbaka. På torsdag blir det dock näst intill fullsatt när bondlurkarna kommer på besök. Måtte man vinna då, motivation borde inte saknas. Men en poäng efter oavgjort i full tid är bättre än ingen.

Det var roligt att se Guldmatchen innan som bondlurkarnas gamlingar vann med uddamålet. Straff istället för utvisning t ex och en ensam domare, Morgan Johansson från Ljungby som pensionerade sig efter förra säsongen. Så trots förlusten var det en trevlig dag i Arenan.

Ett jävla mörker just nu...
233700583_10158385272276167_8561008920162516496_n.jpg

Senast ändrad:
Ikväll är det dags för en av årets höjdpunkter vad gäller hockey, hemmamatch i Arenan när bondlurkarna kommer på besök. Hoppas bara att deras s k supportrar kan uppföra sig i dom fina salongerna, besök i Ängelholm avstår man ifrån. En hemmaseger hade suttit perfekt, vore gott att täppa till truten på dom rinkside. :)

Ikväll är det dags för en av årets höjdpunkter vad gäller hockey, hemmamatch i Arenan när bondlurkarna kommer på besök. Hoppas bara att deras s k supportrar kan uppföra sig i dom fina salongerna, besök i Ängelholm avstår man ifrån. En hemmaseger hade suttit perfekt, vore gott att täppa till truten på dom rinkside. :)
Är faktiskt beredd att hålla med. Många röglesupporters är ganska stora i truten och inte har det blivit bättre med åren. Minns när man stod och trängdes i isladan i Ängelholm på 80 talet och otrevligheterna haglade.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp