SHL 2021 - 2022

Blir intressant att se Frölundas nya logga när den väl visas.

Något säger mig att de håller på att göra samma grova tavla som när mitt lag Luleå bytte logga och satte dit en björn som såg mer ut som en varg och sedermera blev omnämnd ”bjärven” bland supportrarna.

Till sist gjorde Luleå tack och lov det enda rätta och kastade bjärven i soptunnan och gick tillbaka till rötterna med Stålmannen.

”Bjärven”:

Återgång till rötterna och den klassiska Stålmannen vi åter har nu och förhoppningsvis aldrig ändrar på igen:

Senast redigerad av en moderator:
Har tittat på Luleå mot Linköping, bra match som norrbottningarna vann i förlängningen. Och för ovanlighetens skull höll jag naturligtvis på Lökarna mot Timrå men vad sysslar dom med? Torska med 0-3, inte bra för Redhawks. Och Oskarshamn går från klarhet till klarhet, Frölunda hade inget att hämta där.

Har tittat på Luleå mot Linköping, bra match som norrbottningarna vann i förlängningen. Och för ovanlighetens skull höll jag naturligtvis på Lökarna mot Timrå men vad sysslar dom med? Torska med 0-3, inte bra för Redhawks. Och Oskarshamn går från klarhet till klarhet, Frölunda hade inget att hämta där.
Bra där Timrå:clap_tranparent::upanddown:

Redhawks har löst tränarfrågan nu genom att låta Thomas Kollar fortsätta. Jag är tveksam om det blir lyckat, det får framtiden utvisa. Först i bortamatchen mot Linköping på torsdag och i dubbelmötet mot bondlurkarna lördag/söndag. Om coronan tillåter vill säga. Jag skall i varje fall till Arenan på lördag.

Snacket går om att lökers som har en formsvacka utav dess like. Alla lag har ju smittade spelare, men ställer upp med rena rama b- lag, cred till dom. Men fick höra idag att VLH hade 1 som nös, och då ställer de in. Jo, jag vet. Rykten, men skulle inte förvåna mig.

Så sket det sig, bondlurkarna har drabbats av Covid igen och jag som var supertaggad över att dom skulle få en käftsmäll. Nästa match kanske Färjestad på torsdag. Eller Frölunda på lördag nästa vecka.

Fagerfjant visar direkt var skåpet ska stå när nya laget Djurgården åker på en smickrande 1-7 torsk mot Örebro. Kan nog bli ett habilt allsvenskt lag av det där till slut när de får ordning på grejerna. :thumbsup:

AAToMCq.img
Frölundas nya logga. :D

Från en indian till ”FH” och något jag i hastigheten vid en första anblick nästan visuellt associerade med ett hakkors.

Över 4.000 har röstat på GP.se och över 80% tycker den är ful…

Jag instämmer med majoriteten. Fan, en bild på en marulk hade varit snyggare.

Över 4.000 har röstat på GP.se och över 80% tycker den är ful…

Förvånar mig inte. Hade Redhawks gjort något liknande hade jag sålt mitt säsongskort. Men när jag tänker efter hade jag nog fått betala för att bli av med det. För höken är ju aningen vingklippt för tillfället. :rolleyes:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp