Man skulle kunna hävda att både Sverige och Norge möter afrikanska lag. För Norges del blir den nästan en repris på frankrikematchen.
För Sveriges del är det nog kört, men det vore roligt om Norge kan gå vidare. Vi får storsint bjuda på den glädjen och försöka stå ut med allt norskt skryt i så fall.