Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu blir det extremt svårtippat vem som ska bli världsmästare. Dagsform, tur och små marginaler stolpe in eller ut kommer att avgöra det.
Skulle inte bli förvånad om båda semifinalerna går till övertid och straffar.
Hettan kan bli ett problem för England. Särskilt den tunge Harry Kane verkade vara besvärad av hettan under matchen mot Norge. Han saknade både fart och löpförmåga.
Skulle jag våga mig på ett tips så får det trots allt bli Frankrike. Jag tycker dom har imponerat mest så här långt.
Nu blir det extremt svårtippat vem som ska bli världsmästare. Dagsform, tur och små marginaler stolpe in eller ut kommer att avgöra det.
Skulle inte bli förvånad om båda semifinalerna går till övertid och straffar.
Hettan kan bli ett problem för England. Särskilt den tunge Harry Kane verkade vara besvärad av hettan under matchen mot Norge. Han saknade både fart och löpförmåga.
Skulle jag våga mig på ett tips så får det trots allt bli Frankrike. Jag tycker dom har imponerat mest så här långt.
Sånt man längtar efter.
Men först lite sommar.
Fanns en gång i tiden då man bodde i Thailand och inte kunde tänka sig Sverige och snö.
Nu har det blivit tvärtom, flyger motvilligt ner till Thailand i September.
Sånt man längtar efter.
Men först lite sommar.
Fanns en gång i tiden då man bodde i Thailand och inte kunde tänka sig Sverige och snö.
Sånt man längtar efter.
Men först lite sommar.
Vi flyttade till Sverige för 1 år sen, saknar inte Thailand idag.
Fast fanns en tid då jag inte kunde tänka mig Sverige igen.
Men när man nu bor i ett snörikare samhälle och inte blaskigt som Gbg, riktigt gillar jag vintern.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.