Sverige i fotbolls VM

Sånt man längtar efter.
Men först lite sommar.
Fanns en gång i tiden då man bodde i Thailand och inte kunde tänka sig Sverige och snö.
Nu har det blivit tvärtom, flyger motvilligt ner till Thailand i September.

Du måste vara felkonstruerad eller har du fått för många värmeslag i Thailand.

Vilken normal människa föredrar snö och kyla framför värmen i Thailand?

BTT

Du måste vara felkonstruerad eller har du fått för många värmeslag i Thailand.

Vilken normal människa föredrar snö och kyla framför värmen i Thailand?

BTT
Tycker det var fint med riktig vit vinter, snö och skidor.
Ingen Göteborgsvinter med slask, grått och snöblandat.
Thailand är jag för tillfället trött på, med riktig vinter är Sverige bra.
När jag tröttnar på den får jag beställa en flygresa men inte där än.

Hej

Har man som Norge inte varit med i VM på 26 år så är det naturlugtvis en väldigt stor händelse, men nu är det väl dags att landa.

Mvh isan lover

Han vet inte hur man gör när man landar. Han tjatar ju ex ständigt om hur överlägset Bansaeng är jämfört med Pattaya trots att han redan har gjort detta 100 tals gånger. Själv förstår jag inte detta märkliga behov av att påpeka att det och det är bättre på allting.
Varje plats har väl sina fördelar och nackdelar. Pattaya har mycket som inte är särskilt bra eller trevligt och jag är säker på att Bangsaeng ochså har sina nackdelar.

BTT

Screenshot 2026-07-13 153320.webp
Är det bara jag som tycker sig ha sett Haaland i något Asterix-album eller någon annan tecknad serie? :confused:

Han vet inte hur man gör när man landar. Han tjatar ju ex ständigt om hur överlägset Bansaeng är jämfört med Pattaya trots att han redan har gjort detta 100 tals gånger. Själv förstår jag inte detta märkliga behov av att påpeka att det och det är bättre på allting.
Varje plats har väl sina fördelar och nackdelar. Pattaya har mycket som inte är särskilt bra eller trevligt och jag är säker på att Bangsaeng ochså har sina nackdelar.

BTT
Nu vill jag nog påstå att det är DU som tjatar om Pattaya och Bangsaen, va fasen har det i en tråd om Sverige i fotbollswm att göra.

Om Pattaya United hade kvalificerat sig för WM hade jag kunnat förstå det.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp