Sverige i fotbolls VM

Hej

Hoppas på underhållning ikväll och må bästa lag och nation vinna.

Europas bästa landslag gör upp om final i kväll​

IMG_0353.webp

Lamine Yamal, vänster, i duell med Kylian Mbappé när Barcelona mötte Real Madrid i spanska supercupen. Under tisdagens VM-semifinal ställs stjärnduon mot varandra på nytt. Arkivbild.Foto: Altaf Qadri/APVisa mer

Lagen har varit de som imponerat mest i årets fotbolls-VM. Nu ställs Frankrike och Spanien mot varandra i jakt på en finalplats.

Mvh isan lover

Hej

Hoppas på underhållning ikväll och må bästa lag och nation vinna.

Europas bästa landslag gör upp om final i kväll​

IMG_0353.webp

Lamine Yamal, vänster, i duell med Kylian Mbappé när Barcelona mötte Real Madrid i spanska supercupen. Under tisdagens VM-semifinal ställs stjärnduon mot varandra på nytt. Arkivbild.Foto: Altaf Qadri/APVisa mer

Lagen har varit de som imponerat mest i årets fotbolls-VM. Nu ställs Frankrike och Spanien mot varandra i jakt på en finalplats.

Mvh isan lover
Håller med helt! Det blir spännande, jag tror att Frankrike drar det längsta strået och vinner med 3-1.

Jag tror ochså att Frankrike drar det längsta strået. Tycker dom har imponerat mest i VM hittils,
Det blir en strid mellan Jamine Jamal och Kylian Mbappe.
Men som vanligt i dessa matcher vinner det laget som har marginalerna på sin sida och turen.

BTT

Jag utgår ifrån att du vill ignorera en tråd, det går inte. Däremot går det att göra så personen inte kan skriva i en viss tråd, men det var nog inte det du var ute efter.
Nä, jag vill inte hindra nån att skriva.
Men jag ska sluta "tjata" om att kunna ignorera trådar. Är en sjukt bra funktion, men finns den inte så finns den ju inte.

För övrigt bra roddat forum :thumbsup:

Liknande trådar

Tillbaka
Topp