Sverige i fotbolls VM

Stor knall i matchen mellan Schweiz och Quatar. Quatar skapade en chans mot Schweiz och på övertid kvitterade man till 1-1. I och för sig mot ett blekt och trögt Schweiz men ett lag som skapar en chans på en hel match ska inte ha några poäng.
Quatar är troligen VMs sämsta lag. Nu har jag ju inte sett ex Curacao men Quatar håller inte VM klass.

BTT

Stor knall i matchen mellan Schweiz och Quatar. Quatar skapade en chans mot Schweiz och på övertid kvitterade man till 1-1. I och för sig mot ett blekt och trögt Schweiz men ett lag som skapar en chans på en hel match ska inte ha några poäng.
Quatar är troligen VMs sämsta lag. Nu har jag ju inte sett ex Curacao men Quatar håller inte VM klass.

BTT
Nej du.
I andra minuten var en Qatarspelare fri mot schwieziska målvakten och en annan chans när målvakten räddar med sitt högerben.

Hvem er den beste målskåreren i VM 2026 ???? Mange norbagger påstår det er Haaland ,
Screenshot 2026-06-14 060127.webp

Var skall ni se Tunisien-matchen. Jag gissar att många sitter (eller sover) hemma pga tiden den sänds i Sverige.

För mig blir det på El Dorado eller Thirsty Vikings här i Lamai på Samui. Jag tror jag kör en halvlek på vardera. De ligger mitt emot varandra.
Nej här blir det inget, möjligen slutet av andra halvlek om det ser spännande ut resultatmässigt.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp