suriya
Forumveteran
Allt är lite lättare däruppe , skall besiktiga samt skatta och försäkra min 800cc som jag gjort i ordning lite , samt fixa körkortet får både ,MC och bil, gumman min likaså , Uppe hos oss i Nongsonghong changwat KhonKaen är det en familj kineser som sköter trafficoffice , de är mycket västvänliga och pratar utmärkt Engelska ... skall ta ett snack med dem om detta med tiderna för extension drivinglicense .... Fixa lite till på denna hoj , sen drar jag ner till Pattis på den för att hyra ett hus ett halvår .......
Skall bli skönt att åka lite hoj igen ,
Blir bra. Du har fått till den snyggt, tycker jag. Antagligen är den i topptrim också, om jag har förstått dig rätt.
Det blir troligen ett par veckor att resa runt i Isaan för oss denna gången, och jag hoppas på att hitta någon hyr-hoj åt oss där uppe någonstans. Allra helst en fin Shadow 750 med drivaxel, men en vanlig ska väl också vara ok. I värsta fall får vi ta "vad som helst" med tillräckligt stor motor.
Hoppas att det ordnar sig med körkorten! Går det inte i Khon Kaen, så kan ni ju alltid prova i Pattaya också.