Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Lördag och ingen övertid så jag bakar en mjuk pepparkaka till mor, samt lite mördegskakor med hjortronsylt och jag bakade även drömmar till henne i veckan som jag ger henne i morgon.
Frugan kom hem från jobbet för en stund sedan. Snart dags att fixa till kvällens middag, det blir peppabiff igen med smörstekta kantareller till pojkarna och mig. Frugan äter sällan nua. Ica hade extrapris på pepparbiffen, 199 kr kilot. Och naturligtvis blir det ett par glas rött därtill.
Skall ta mig en morgonpromenad, får bli här på landet, vill inte köra för mycket med bilen idag, imorrn får man ny.
Får vi se om vi hittar på något sen, får väl bli någon trip med nya bilen nästa helg, kanske glamping.
Seafood är inte gott. Det luktar illa (enligt mig) och näsan är ingen utsmyckningdetalj , men den ger information till cpu'n i skallen om det är ätbart eller inte.
Seafood är inte gott. Det luktar illa (enligt mig) och näsan är ingen utsmyckningdetalj , men den ger information till cpu'n i skallen om det är ätbart eller inte.
Jag har inte lite övervikt men jag har ingen lust att rusa omkring i byn i timmar och samtidigt tugga i mig blomkål och broccoli, jag vill trivas med mitt liv.
Ibland förstår jag inte att folk som ska vara så nyttiga vågar att flyga till Thailand för planet kan ju störta, sen ut i trafiken som kan vara livsfarlig och alla djur och insekter som kan vara livsfarliga och dödligt giftiga. När det byggs hus så ska det upp med höga murar med en järnkonstruktion på det helst med vassa spetsar på och för säkerhet skull så ska det ju även sättas upp övervakningskameror.
Hur fan vågar folk ta sig till Thailand, besöka eller bostta sig här.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.