Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Loungehäng.
Snart dags att dra mot gaten

image.jpg
 
Frukost samtidigt som jag lyssnar på Ring så spelar vi & löser korsord,sitter och myser en riktigt fin start på lördagen.
Börjar nog bli gubbvarning på mig nu :)

20240629_073948.jpg
Själv är jag P1 gubbe , kanske inte radio psykologen och filosofiska rummet. Men hel del annat som jag tycker är ok att lyssna på. Blir mest när jag sitter i bilen som radion och radion är på.
 
Nu skall den bli blå och ny rederilogga på.
Börjar klarna upp så då blir det en promenad bara vänta 1 timma till annars är jag klar för dagen.
Har gått och knackat rost på brandhydranter samt överhalat en hydrant innan ut och körde båt.
Fortsätter med det imorrn för efter båtturen gick jag upp på bryggan så kunde han som satt här uppe gå och fixa lite med sitt.

20240629_131422.jpg


20240629_141500.jpg


20240629_154120.jpg
 
Frugan vill åka till Thailand å fixa sina kreditkort som inte funkar mera! Men hon behöver 50,000.- skr i fickpengar, det har blivit så dyrt i Thailand nuförtiden! :laugh2: :laugh2:

Kan hon inte ringa?
Annars borde svenska kreditkort vara bättre, tror de flesta banker härnere har eller kommer införa högre påslag på köp utomlands.
Vet inte om det gått igenom än men varit i nyheterna om det.
Eller är kreditkorten till någon härnere?
Är hårdare tag på gång mot bankkonton som inte används av den som står på kontot.

/ SatanG
 
Kan hon inte ringa?
Annars borde svenska kreditkort vara bättre, tror de flesta banker härnere har eller kommer införa högre påslag på köp utomlands.
Vet inte om det gått igenom än men varit i nyheterna om det.
Eller är kreditkorten till någon härnere?
Är hårdare tag på gång mot bankkonton som inte används av den som står på kontot.

/ SatanG
Hennes mamma brukar använda ett kort,blockat nu.
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp