Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag menade vad han nu skall med en fru till?
Slösa tid på sånt på ålderns höst, det hade inte jag gjort om jag hade råd med ett 385 miljoners baht hus i Pattaya.
Massa hushållerskor kanske.
Jag menade vad han nu skall med en fru till?
Slösa tid på sånt på ålderns höst, det hade inte jag gjort om jag hade råd med ett 385 miljoners baht hus i Pattaya.
Massa hushållerskor kanske.
Köer redan borta från oss på Sukhumvith, blir inget köra in till fyrverkerifestivalen.
Blir ett 3 pack öl och tv-kväll, är ju trots allt lönehelg så då får man slå på stort.
Köer redan borta från oss på Sukhumvith, blir inget köra in till fyrverkerifestivalen.
Blir ett 3 pack öl och tv-kväll, är ju trots allt lönehelg så då får man slå på stort.
Köper bara 3 pack så slipper man bakfyllan med.
Drack ett 3 pack igår med efter grillningen och kollade på HBO The Penguin.
Kände jag inget av imorse, vart både 5km promenad och ett ryggpass på gymmet imorse och väsnades inte så farligt här heller.
Nej, jag köper ett 3 pack i lagom tid så att det är slut efter midnatt.
Då blir det inte så mycket skriverier här och fit for fight till morgonen
Så har inte gått och handlat än.
Sen har jag inte mer än ca 150m till 7/11, så skulle det bli så, så är det runt hörnet.
Postar en ny cast om vad som är våra planer samt hur vår senaste låt och första släpp i Thailand, och på Thailänska kom till. Men framför allt varför, lyssna så fattar ni att det är för att hjälpa............
Avstod från att åka och titta på fyrverkeriet på plats. Fick ett intryck av att man gick man ur huse. Ville inte trängas. Gick upp på ett tak i grannhuset och fick se en del. Var bra och troligen ordentligt påkostat. I lumpen var jag i artilleriet och vi hade piggare saker i form av lysgranater och urverksrör som gav ordentliga effekter.
I morgon blir det stranden och därefter återgång till BKK innan stora. strömmen går till BKK.
Frugan och ungarna har lagt sig och jag suger på en öl och försöker hitta någon sevärd komediserie på Max eller Netflix.
Imorrn är det Lördag vilket innebär att jag och yngste får hitta på nåt så blir iaf inte sent.
Idag avslutade vi hummerfisket för i år, det blev 14 humrar och ett 30-tal krabbor, det var inga andra båtar att se på sjön och och inga hummertinor heller, det verkar som om dom flesta redan hade tagit upp sina tinor.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.