Arvid Kriklund
Forumräv
Jag har ju länge gått och funderat på en sådan där liten drönare som man kan ha i fickan och enkelt ta fram när det finns något intressant att filma på semesterresan i t.ex. Thailand.
Fast nu tyckte jag att runt 4 tusen var lite dyrt så jag har avstått.
I slutet på förra året så var det ju en sådan där "Black Friday" rea och en massa lockande erbjudanden här på nätet.
Då dök det upp en annons med ett erbjudande om att köpa en sådan där drönare för 700 spänn!
Jag funderade ett tag, men slog sedan till.
Direkt efteråt så insåg jag att detta kunde ha varit ett mycket dumt beslut, men tänkte att "Shit happens!".
Dagen efter så hörde jag ett reportage på radion där det avhandlade alla bluff som förekom under den där rean.
Ofta var det äldre män som trillade dit på att köpa någon teknisk pryl.
hum, "Some you win, some you lose" tänkte jag och glömde det hela.
IDAG KOM DRÖNAREN!
Fast nu tyckte jag att runt 4 tusen var lite dyrt så jag har avstått.
I slutet på förra året så var det ju en sådan där "Black Friday" rea och en massa lockande erbjudanden här på nätet.
Då dök det upp en annons med ett erbjudande om att köpa en sådan där drönare för 700 spänn!
Jag funderade ett tag, men slog sedan till.
Direkt efteråt så insåg jag att detta kunde ha varit ett mycket dumt beslut, men tänkte att "Shit happens!".
Dagen efter så hörde jag ett reportage på radion där det avhandlade alla bluff som förekom under den där rean.
Ofta var det äldre män som trillade dit på att köpa någon teknisk pryl.
hum, "Some you win, some you lose" tänkte jag och glömde det hela.
IDAG KOM DRÖNAREN!