VISUM TILL SVERIGE

 
Condon ligger ju nära det som kallades soi jabba.
Innan militären gick in och rensade var det nästan 2 skjutningar i veckan mellan thai.
Efter militären har jag inte hört om en skjutning i centrala Pattaya.
Har faktisk aldrig hört om en skjutning i centrala Pattis. Soy jaba har jag endast hört från dig. Jag missar nog en hel del när jag är i Pattis. Gör det jag skall göra och njuter mest av det enkla livet.
 
Har faktisk aldrig hört om en skjutning i centrala Pattis. Soy jaba har jag endast hört från dig. Jag missar nog en hel del när jag är i Pattis. Gör det jag skall göra och njuter mest av det enkla livet.
Soi jabba finns väl inte efter militären tog över i den bemärkelsen men är soi mellan pattayathai och theprasith soi koh pai, kallades soi jabba innan där var det en hel del gäng och fylleuppgörelser innan 2014 mellan thai.
 
Nej där skiljer ju det sig mellan thailand och Sverige.
Sverige har skrivit under FN flyktingfördrag medans Thailand har inte och tar inte emot flyktingar.
Men jag har inte diskutterat det.
Jag skrev om invandring utan flyktingstatus och då är det enklare att invandra till Thailand.

Beror väl på.
Hur många känner du med permanent uppehållstillstånd i Thailand. Lägg sedan till att dom inte ens försörjer sig själv
 
Har faktisk aldrig hört om en skjutning i centrala Pattis. Soy jaba har jag endast hört från dig. Jag missar nog en hel del när jag är i Pattis. Gör det jag skall göra och njuter mest av det enkla livet.
En sak gjorde militären bra iaf.

Screenshot_20260617_211159_Chrome.webp
 
Är inget område jag spenderat många minuter i så kan inte uttala mig men bra att dom fick bättre ordning där.
Soien bardamerna och barvakterna drog till och fortsatte festen om inget farangnapp och fortsatte festen på morgontimmarna.
Det som störde var väl att minns under 2010-2014 var skottlossningar rätt vanliga och är ändås rätt centralt, ca 1000-500m från soi beukaw.
 
Ska du börja som IL nu också, klart det är synd om ungen men som sagt klaga på mamman istället som inte följer svenska lagar.
Jag har skrivit att fel av mamman men ett barn som fötts i Sverige som blir straffat.
Om typ 2-5 år, men 13 år, född och uppvuxen i Sverige gått nästan hela grundskolan så känns det fel.
 
Senast ändrad:
Du blandar och ger. Du har själv sagt att du pratade om något helt annat än asylinvandingen som fallet handlar om
När det gäller oss vad har jag skrivit asylinvandring.
Jag har skrivit invandring till Thailand och invandring till Sverige.
Visa var jag har jämfört med asyl i det jag skrivit till @Räven

Man kan väl hålla uppe 2 diskussionsämnen i en tråd?
 
När det gäller oss vad har jag skrivit asylinvandring.
Jag har skrivit invandring till Thailand och invandring till Sverige.
Visa var jag har jämfört med asyl i det jag skrivit till @Räven

Man kan väl hålla uppe 2 diskussionsämnen i en tråd?
Grunden till diskussionen handlar om en person som kom till Sverige 2008 och sökte asyl men som redan 2009 ficka avslag. Hon har sedan dess levt illegalt i Sverige, skaffat barn, fått gratis vård och så vidare. De du jämför med är ett pensionärs visum i Thailand.
 
Grunden till diskussionen handlar om en person som kom till Sverige 2008 och sökte asyl men som redan 2009 ficka avslag. Hon har sedan dess levt illegalt i Sverige, skaffat barn, fått gratis vård och så vidare. De du jämför med är ett pensionärs visum i Thailand.
Inte det jag har diskuterat med räven om du läser tillbaka utan dubbelmoralen.
Han är invandrare och hade Thailand infört striktare regler likt dom svenska så hade det inte vart så lätt ta sitt pick och pack och bara flytta till Thailand...
Jag har flyttat dit och bott där i 15 år och familjen har sen flyttat hit, mycket enklare att flytta till Thailand.
2 olika diskussioner, ena om en 13 åring andra om dubbelmoralen när man själv är invandrare och om svenska regler införts i Thailand.
 
 

Liknande trådar

R
Svar
0
Visningar
752
Raderad medlem 9445
R
 
Tillbaka
Topp