Nam Falang
Forumveteran
Har faktisk aldrig hört om en skjutning i centrala Pattis. Soy jaba har jag endast hört från dig. Jag missar nog en hel del när jag är i Pattis. Gör det jag skall göra och njuter mest av det enkla livet.Condon ligger ju nära det som kallades soi jabba.
Innan militären gick in och rensade var det nästan 2 skjutningar i veckan mellan thai.
Efter militären har jag inte hört om en skjutning i centrala Pattaya.