Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
PHONTA -Thai i Stockholm rekommenderar bl.a.Oden resor på Fleming-gatan, - Beställ deras nyhetsbrev då får du bekvämt många olika tips!
Per Westman heter chefen, - maila honom,: per.westman@odenresor.se
+4686541900. Telefax:08-6543698
Köpte en ettårsbiljett där för 7300:- åker i november och kan åka hem när jag vill. Thai har kampanj nu och även Finnair...Jag prioriterar direktflyg.
Ja kom ihåg ta med hörlurar vanligt hörlurs uttag, annars helt ok flyg modernt maten höll bra standard bättre än dom flesta eller likvärdigt om man köpte matpaket innan, finns ingen möjlighet att ångra sig i efterhand om man helt plötsligt vill ha varm mat dom tar ombord det som är förbeställt.
Finns ingen anl att åka med Thai längre, Dreamlinern är en kanon kärra och billigare. Enda för mig som åker från gbg är att jag får vänta 6 tim på Arlanda när vi ska tillbaka igen men det får man ta. För er 08r är det ju perfekt.
Lägga flera tusen för att komma fram 3 tim snabbare är jag alldeles för snål för och gillade att Dreamlinern var såpass mycket tystare och bättre kabintryck.
Annars hade jag valt Lufthansa som flyger på natten.
Men verkar som även lufthansa lagt ner nattflyget, skulle hem från kursen och undrade varför dom inte bokat mig på Lufthansas nattflyg, nä dom hade gjort som KLM ändrat till 17:50 båda var nattflyg innan..
Men verkar som även lufthansa lagt ner nattflyget, skulle hem från kursen och undrade varför dom inte bokat mig på Lufthansas nattflyg, nä dom hade gjort som KLM ändrat till 17:50 båda var nattflyg innan..
Förklarar varför jag inte hittade lufhansa i min senaste sökning, annars har dom legat bra till både i pris och flygtider.
Tycker eg att flygtiden är rätt viktig men inte värt hur mycket som helst, spec inte nu när vi är 2.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.