Billigaste flyg till Thailand?

 
Googlat lite och verkar inte som man får checka in med business eller att man får lounge access vilket gör det lite sämre.
Lounge access kostar ju ca 3-400 sek så det är ju ca 750 sek t/r vilket så klart har ett värde.
Slippa stå i kö med 300 andra har också ett värde. Vissa tkr ju inte det.
Beror ju på vad man prioriterar men hade jag åkt på semester 1-2 ggr per år hade jag definitivt kostat på mig lite bekvämligheter på 11 h flygresa t/r men alla är olika :cool:

Jag tänker lite som dig, fast även tvärtom.
Om det bara är 1 eller 2 gånger så är det ju inte så noga. Men om man åker ofta så är det ju mer påfrestande.

Samtidigt så är det alltid bäst att åka business. Fast det är ju en ganska kraftig ekonomisk fråga.
Oftast när man har flyger ekonomi och ska in i planet så önskar man där och då att man hade köpt business
 
Någon här som vet om premium ekonomi är värt med finnair?
Jag tycker att ekonomi på finnair är väldigt simpel inget ingår får inte välja mat en rätt öl eller vin till maten det är det hela. Premium är bra stolar och ok med benplats bra med alkohol om man vill ha det god Gt .Tycker att det är värt det för mig i alla fall . 20000 till per biljett är inte 1a klass värt.det är skillnad på andra flyg bolag .
 
Frukost i Doha. Så blir det finnairs premium economy till cph om 2 h.
1000004468.jpg
 
hin flyger ju från GOT, är ju billigare än från ARN.
Här är priset dom datum hon skriver.

Screenshot_20240722_115950_Finnair.jpg

Det var märkligt. När jag söker på deras hemsida får jag helt andra priser. Dessutom är det typ 28 timmars resa om man ska komma ner till ca 16 tkr. Får man andra priser på appen? Även flygresor.se ger ju betydligt högra pris.

1721643397076.png

1721643638077.png
 
 

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
3 K
Gazton
G
A
Svar
27
Visningar
7 K
P
A
Svar
7
Visningar
3 K
bungalow
B
A
Svar
1
Visningar
1 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp