Billigaste flyg till Thailand?

Jo ett hotel vid flygplatsen hade varit bra.
Har kollat på det också, men känns inte som idé byta hotell inför sista natten... @Jonas Novotel ? Har jag för mig iaf
Kostar nog spec om du är en familj och ska ha flera rum.

Senast redigerad av en moderator:
Tänkte testa hotellet ovanpå MBK nästa gång, inte när vi åker till Sverige utan vid nästa shoppingtur.

Efter incheckningen blir ju lite jobbigt få incheckningen öppnar kl 7 ...
Vadå öppnar 07:00??
Menar du 2 timmar innan, är la bara att checka in online och lämna på bagage släppet?
Dom där 2-3 timmarna gäller ju bara om man måste checka in vid desk.
Sen är det nog riktat till dom som har transfer många som flyger tex. Från andra Asiatiska länder till Europa mellanlandar i Bangkok och kan få en lång väntetid.
1 kompis flög från Fillipinerna till Sverige 8 timmar mellanlandning då är det bra med ett sådant hotell ;)

Senast redigerad av en moderator:
Vadå öppnar 07:00??
Menar du 2 timmar innan, är la bara att checka in online och lämna på bagage släppet?
Dom där 2-3 timmarna gäller ju bara om man måste checka in vid desk.
Sen är det nog riktat till dom som har transfer många som flyger tex. Från andra Asiatiska länder till Europa mellanlandar i Bangkok och kan få en lång väntetid.
1 kompis flög från Fillipinerna till Sverige 8 timmar mellanlandning då är det bra med ett sådant hotell ;)
Jo kanske att man kan checka in på internet med Norwegian i BKK. Har inte testat.

Jag hoppas att Emirates har billiga biljetter nästa gång. Det vore intressant att flyga med deras A 380 och samtidigt se Dubais flygplats i verkligheten, inte bara på TV.

Jag hoppas att Emirates har billiga biljetter nästa gång. Det vore intressant att flyga med deras A 380 och samtidigt se Dubais flygplats i verkligheten, inte bara på TV.
Det tycker jag också men dom var tyvärr dyrare när jag bokade. Men nu kan jag flyga hem tillsammans med familjen istället.

Vad är billigaste biljetten du hittat med 380 jämfört med mindre plan? Vad jag sett är 380 dyrare att åka med redan från början men var ett tag sen jag kollade nu.

Vad tyckte de om deras service? Jag är nyfiken på något konstigt sätt men jag betalar inte mer bara för att åka med dem.
Dom har varit väldigt nöjda, tror första gången var pga. priset andra gången för dom var så nöjda, dom flyger från Oslo för dom har ungefär lika långt till Gardemoen som Landvetter.

Dom har varit väldigt nöjda, tror första gången var pga. priset andra gången för dom var så nöjda, dom flyger från Oslo för dom har ungefär lika långt till Gardemoen som Landvetter.
Det låter lovsnde. Jag får se vad som dyker upp när det är dags för bokning.

Ja, det största problemet är väl egentligen flexibiliteten när man kan resa.
Går att flyga billigt med både Thai och Norwegian, beroende på tidspunkt. Och allt underlättar om man bor i Sthlm då man slipper betala för en extra inrikes biljett.

Nu är det väl bara du som tror att någon har snackat om Biz-biljetter, vilket inte är fallet.

Inga problem med lounge och barn. Det fungerar alldeles utmärkt.

Nu gillar jag att gå ombord först, då man slipper stå och "köa" medans folk verkar vara totalförvirrade i en korridor. Dom kan ju gå vilse på en raksträcka, tydligen.

Eftersom vi inte är direkt flexibla med våra datum så är det sällan någon större skillnad mellan Thai eller Norwegian. Då lägger jag gärna ut några extra kopek på att flyga med Thai p.g.a de inbakade förmånerna jag har som Star Alliance medlem och även fru och barn har guldkort och får ta med sig extra bagage.

Folk prioriterar olika.
För min del kan jag gärna flyga med Norwegian, även om det tar emot.
Tycker bara att det blir mycket smidigare med Thai och det är inte så väldigt mycket dyrare.

Hur har du fått ledigt för barnen så de har hunnit med att få guldkort med tanke på att det krävs 7,5 enkel resor till Thailand under en 12 månaders period och billigt har det inte varit IOM att det har varit en bokningsklass på ekonomi biljetterna som inte direkt är billig.

Hur har du fått ledigt för barnen så de har hunnit med att få guldkort med tanke på att det krävs 7,5 enkel resor till Thailand under en 12 månaders period och billigt har det inte varit IOM att det har varit en bokningsklass på ekonomi biljetterna som inte direkt är billig.

Jag flyger så pass mycket själv så att jag kan ge bort guldkort.

EB.jpg

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
3 K
Gazton
G
A
Svar
27