Cambodia inför treårigt Visum

Hej! Tycker att det låter förträffligt bra med ett 3 års visum till Kambodja!
Har absolut ingenting emot att stanna där i upp till 3 år då jag har en släkting som bor där!
Tycker dessutom att Kambodja är ett mkt schysst land även om mkt fattigt men folket är bra!
Thailands är visserligen ett oerhört bra land enligt min mening,men det är ju beroende från person till person!
Dessutom så är vissa förslag(dock ej från kunniga personer) oerhört svävande även om dom säger sig varit här i många år!
Nå forumet ger i regel mkt bra svar på olika frågor!
Men kan inte komma över folk som anser sig veta allting!
Regler är regler och att en del anser sig veta mer än dom egentligen vet!
Kolla fakta och gå till dom ställena som du behöver för olika grejer!
Men en del ämnen folk skriver om är ju helt ovidkommande!
Stray cool! Raggamuffin!

Senast redigerad av en moderator:
Nå forumet ger i regel mkt bra svar på olika frågor!
Men kan inte komma över folk som anser sig veta allting!
Regler är regler och att en del anser sig veta mer än dom egentligen vet!
Kolla fakta och gå till dom ställena som du behöver för olika grejer!
Men en del ämnen folk skriver om är ju helt ovidkommande!

Men vad bra, bara att sätta igång att rätta till alla fel då. Du verkar ju sitta inne med de rätta svaren!

Men vad bra, bara att sätta igång att rätta till alla fel då. Du verkar ju sitta inne med de rätta svaren!
Är det ett inlägg som kallas för populism, tycker du? :wai:
Oavsett frågor så finns det alltid två sidor och en sajts avsikt är väl att ge alla en möjlighet till åsikt. Läs på svenska sajter Raggarmuffin så ser du att alla har inte samma åsikt om du nu väntar på att det akulle råda enighet här i alla frågor. Jag personligen tycker att olika åsikter är berikande. Världen är inte svart och vitt, tack o lov.

Är det ett inlägg som kallas för populism, tycker du? :wai:
Oavsett frågor så finns det alltid två sidor och en sajts avsikt är väl att ge alla en möjlighet till åsikt. Läs på svenska sajter Raggarmuffin så ser du att alla har inte samma åsikt om du nu väntar på att det akulle råda enighet här i alla frågor. Jag personligen tycker att olika åsikter är berikande. Världen är inte svart och vitt, tack o lov.

Nja, nu har du nog missuppfattat, det är ju det jag menar, istället för att påpeka fel eller desinformation generellt ger ju inget, bidra själv då! Precis som du säger samma sak kan ha många olika nyanser. Att bara påpeka fel eller desinformation bidrar ju inte med något.

Raggmunken verkar ju läst en del, annars hade ju personen inte påpekat, så varför inte vara med i diskussionerna då.

Liknande trådar

B
Svar
0
Visningar
980
BigBang
B

Tillbaka
Topp