Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det beror kanske lite på var man bor. På grund av närheten till CPH har vi ett hyfsat utbud här nere. Grön papaya kostade 170 kilot i vår närhet, hörde att den betingar runt 240 i Göteborgsområdet.
Har varit i butiken i Bjuv några gånger. Snackade med han som äger stället och haft det i 40 år. Kinesiska föräldrar men kommer från Vietnam. Han förser aseatiska butiker i hela norden med varor och håller väldigt bra priser själv i sin butik känns det som. Riktigt stor firma
Varit där ..Tja ,, kollade priser mot axfood o andra ,, Ja riset skitdyrt jämfört o kollade andra varor med men nja , Men visst bra utbud rent o snyggt
Thai Airways International has been granted a one-month extension of the deadline to submit its rehabilitation plan which will outline how its business will be restructured.
Även Thai Air Asia har ju problem just nu, dom hade precis börjat återhämta sig lite efter den första nedgången p.g.a coronaviruset och den första lockdown som infördes, nu vid den andra vågen och nya lokala lockdowns är läget ännu värre än förra gången, många avbokar beställda resor och inte ens det Kinesiska nyåret lär kunna locka folk till resor.
Fick min väska tranporterad ifrån båten och hit, dom ville ha 2500 baht i tullen, en väska jag hade tagit med mig på flyget om jag vetat att jag tänkte flyga hem när jag mönstrade av.
Jag sa att dom kunde behålla den eller bränna den för jag betalar inga 2500 baht.
I förrgår kom DHL leverans, is for free!
Va tur det för det va bara begagnade kläder i den väskan utan värde.
Det var nog ett klokt beslut med tanke på deras ekonomi och osäkerheten om när flygningarna kommer igång, tror att fler kan komma att följa efter om dom inte öppnar upp för flygandet snart.
Gisslanattack mot flygbolag – känsliga kunduppgifter i hackarnas händer
Flygbolaget Bangkok Airways har fallit offer för hackargruppen Lockbit
Den 23 augusti utsattes det thailändska flygbolaget Bangkok Airways för en omfattande gisslanattack, något som ledde till att hackare kom över hundratals gigabyte med mer eller mindre känsliga uppgifter.
Enligt The Register finns namn, telefonnummer, mejladresser, resehistorik och betalinformation bland de läckta uppgifterna, något som kan ställa till det rejält för drabbade passagerare.
Oroliga användare uppmanas därför att byta ut sina lösenord snarast och kontakta banken om det förekommer skumma transaktioner.
Attacken utfördes av Lockbit, en grupp hackare som räknas bland de fyra största hoten när det gäller just gisslanprogram. Lockbit har utfört flera liknande attacker under de senaste månaderna, däribland mot det brittiska tågbolaget Merseyrail i april.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.