Fråga angående German residence permit och besök till sverige.

Trist att det gick åt skogen, men alla kan inte ha tur att träffa rätt direkt.

varit frånvarande ett bra tag.
tyvärr gick det åt helsike med tjejen.
hade 3 härliga månader tillsammans i somras,tyvärr så förändrades hon en månad efter hon kom tillbaka till Thailand och jag bokat resa för att hälsa på henne och hennes familj.
ingen aning om varför,hon var superglad här och vi skulle fixa nya papper så hon kunde komma tillbaka när jag besökt henne.

men men life is what it is.
Troligtvis blir det ingen ny thai dam för min del.
Lycka till säger jag åt alla som iaf tar chansen.

Trist att det inte fungerade. Förstår att det kanske inte bli Thai nästa gång. Alla papper och väntan är ju jobbigt och se avstånd och som grädden på moset kulturen.

Lycka till oavsett.

varit frånvarande ett bra tag.
tyvärr gick det åt helsike med tjejen.
hade 3 härliga månader tillsammans i somras,tyvärr så förändrades hon en månad efter hon kom tillbaka till Thailand och jag bokat resa för att hälsa på henne och hennes familj.
ingen aning om varför,hon var superglad här och vi skulle fixa nya papper så hon kunde komma tillbaka när jag besökt henne.

men men life is what it is.
Troligtvis blir det ingen ny thai dam för min del.
Lycka till säger jag åt alla som iaf tar chansen.
Skickade du för lite pengar?

Hangnam är högst tveksam att det var pga pengar, hon ville absolut inte ha några eftersom hon jobbade sist vi hördes men jag skickade ändå en del för att hjälpa henne lite extra varje månad tills jag kom dit.

Det rann väl mest ut i sanden eller hon hörde av sig mer och mer sällan,Slutade ringa och slutade skriva med längre och längre mellanrum och svarade inte när jag ringde i slutändan efter att vi bestämt datum och jag bokat biljetter för att åka dit.
Så till slut fick det vara och orsakerna får jag nog aldrig veta och det spelar ingen större roll.
Jag gav det en ärlig chans och hade det inte gått som det gick så hade det säkert kunnat blivit nåt bra av det.
Ytterligare en lärdom i livet ser jag det som.

Hangnam är högst tveksam att det var pga pengar, hon ville absolut inte ha några eftersom hon jobbade sist vi hördes men jag skickade ändå en del för att hjälpa henne lite extra varje månad tills jag kom dit.

Det rann väl mest ut i sanden eller hon hörde av sig mer och mer sällan,Slutade ringa och slutade skriva med längre och längre mellanrum och svarade inte när jag ringde i slutändan efter att vi bestämt datum och jag bokat biljetter för att åka dit.
Så till slut fick det vara och orsakerna får jag nog aldrig veta och det spelar ingen större roll.
Jag gav det en ärlig chans och hade det inte gått som det gick så hade det säkert kunnat blivit nåt bra av det.
Ytterligare en lärdom i livet ser jag det som.
Du måste vara petnoga med person kemin, intressen mm när du dejtar men ge inte upp för när du väl hittar rätt Thai tjej så är dom överlägset bäst.
Men satsa inte på nån som inte är 100 utan kompromisser.

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
S
Svar
10
Visningar