Frågor angående "nya TS" sidan. Tänker på lite brister i språk eller buggar kanske..?

Nej nej!! Tyvärr fel min vän!! I "Medlemmar online" så syns jag som inloggad. Men i "Nyss inloggade" finns jag inte..
Jag har inte valt det.. Och hur skall jag nu kolla inställningar för valet? Var? Hur ändras det?
Det är blir lite rörigt när det är olika information beroende på var på sidan det presenteras.
Skall jag gå in i en undermeny för att komma till en ny undermeny mm för att förstå sidan?
Jag kanske är korkad som inte är ett APP barn.. Där allt bygger på att klicka sig fram i menyer.. Steg 1 _> steg 2 _> Steg 3 mm...
Som en djäkla kinesisk Tv manual.. 200 menyer för att ställa in programmen... Och när man väl hittar menyn efter 2 timmar, så stämmer den inte överens med manualen… Prova med fjärrkontrollen .... Den har 48 knappar bara.... ;););) 555555
Du ser dig som inloggad men dom övriga medlemmarna ser inte det.
Detta är inget som hänt nu sen vi bytte webhotel, detta var innan också.

Om du Klickar på "Pepsi" högst upp på sidan och sedan på "Integritet", är det då förbockat att visa din onlinestatus?
55555 Du var före mig i svaret... Jag checkade lite innan. Jag gick in på "PEPSI" inställningar. Inte integritet. Där var inte min ruta ikryssad för att visa att jag var online.. MEN!!! på TS sidan har jag visats som online hela tiden.. Hmmm… Något skumt.. Jag har inte ifrågasatt om jag synts i "Medlemmar online". Det har jag gjort hela tiden. Nu är den ikryssad... Men det förändrar ju inget.. Jag har synts hela tiden under "Medlemmar online". Utan att vara i kryssad.. :):) Så något är fortfarande fel i programmet som jag sa... :wai::wai::wai:

55555 Du var före mig i svaret... Jag checkade lite innan. Jag gick in på "PEPSI" inställningar. Inte integritet. Där var inte min ruta ikryssad för att visa att jag var online.. MEN!!! på TS sidan har jag visats som online hela tiden.. Hmmm… Något skumt.. Jag har inte ifrågasatt om jag synts i "Medlemmar online". Det har jag gjort hela tiden. Nu är den ikryssad... Men det förändrar ju inget.. Jag har synts hela tiden under "Medlemmar online". Utan att vara i kryssad.. :):) Så något är fortfarande fel i programmet som jag sa... :wai::wai::wai:
Nej.
Du har sett det men inte dom andra medlemmarna.

Liknande trådar

S
Svar
16
Visningar
1 K
Anonymius
A
L
Svar
2
Visningar