Med tanke på att TW grundarna var 28 & 29 år när de startade sitt företag så kan man även kalla TW för "ungdomsprojekt"
Vad menar du med TB?
Har inte nämnt någonting om ett begränsat belopp, utan jag har skrivit om ett estimat om vad jag tror folk brukar skicka (baserad på egna intervjuer). Kan inte ge ett bra om ett begränsat belopp då jag inte har ett 100% svar för det. Rent praktiskt skulle man kunna skicka 100 miljoner SEK. Men det är en fråga om hur rapportering till Finansinspektionen + andra regleringar för in/utförsel av pengar. Gissar på att det begränsade beloppet är detsamma som konkurrenters.
Min känsla av transaktionstider är att det generellt är oviktigt. Tack, det har jag nu lärt mig och kan prioritera följaktligen.
Gällande olika valutakonton beror det på hur flödet ska se ut för betalning/finansiering av transaktionen till Thailand. Jag har tidigare inte sett användar-case för detta. Men eftersom du nämner det så ska jag ta med det i produktplaneringen.
>Skicka åt båda hållen.
Har sett att detta är efterfrågat och kommer ta med det i produktplaneringen med hög prio.