Husrenovering i Sverige och Thailand.

Nu är du allt ute och cyklar, hela Walking Street var ju full med barer från taxikurvan till Pomphet, 2 stora barområden vid Beach Road innan taxikurvan och flera barer vid polisstationen och längs med hela Beach Road under 90-talet.

Fanns några enstaka barområden längs med Beach Road. Du har rätt i att det låg ett antal barer vid polisstationen och mellan polisstationen och Central festival men merparten av Beach Road hade inga direkta barområden utan dom låg inne på soierna mellan Beach Road och Second Road.
Mest frilansare och katoyer som befolkade Beach Road.

BTT

Fanns några enstaka barområden längs med Beach Road. Du har rätt i att det låg ett antal barer vid polisstationen och mellan polisstationen och Central festival men merparten av Beach Road hade inga direkta barområden utan dom låg inne på soierna mellan Beach Road och Second Road.
Mest frilansare och katoyer som befolkade Beach Road.

BTT
Dumheter, mellan Royal Garden och taxikurvan låg Best Friend precis vid Beach Road, ett område med 15-20 barer och på andra sidan närmare Walking Street låg ett annat barområde med 20-30 barer.

På Torsdag sätter jag mig på flyget hem iaf och skall fixa lite men blir inte mycket på huset.
Frugan har förvånansvärt gjort en 3 dagars stor röjning så mer orolig över vad som saknas.
Sen skall jag gå ner i stan jag har bott i 13 år och se vad jag missat på beskrivningar från folk som inte varit där på +10 år staden jag bor i och traskar runt i.

Har inte varit Pattaya sedan 2018 men är det inte så att det skett rätt mycket "renoveringar" längs med Walking Street för att hålla mig till trådens rubrik ;)
Nä Walking Street tycker jag hänt lite renoveringsmässigt, då har det hänt mer på pattayathai, nua och klang där kabelbonäste lagts under mark och på en del av sukhumvith med.
Men pratas på kan hända snart på Walking, barerna på vattensidan följer inte bygge från strandkantlag.

Ok så du är inte frogfish på maipenrai..
Skrev skit om forumet, moderatorer och mest bara inlägg av en panpan?
Då får jag ursäkta om tog fel.
Att ha åsikter betyder inte att man skriver skit. Jag skriver på båda forumen. Ett tag skrev jag mindre här, mest för att hela forumet dominerades av politisk propaganda och Trumptjafs, det kan jag ha nämnt. Nu är det bättre, därför läser och skriver jag mer.

Att jag skrivit skit om moderatorer får du nog belägga, om nåt så tycker jag de har ett otroligt tålamod.

Sen är det inte omöjligt att jag nämnt ditt nick. När du går in i dina perioder så är du ju en sanitär olägenhet på forumet. 100-tals fylleinlägg, och de flesta otrevliga. Här är ju moderatorernas tålamod enormt.

Nu går du väl i taket, men det var du som påstod/frågade, så här är svaret.

Att ha åsikter betyder inte att man skriver skit. Jag skriver på båda forumen. Ett tag skrev jag mindre här, mest för att hela forumet dominerades av politisk propaganda och Trumptjafs, det kan jag ha nämnt. Nu är det bättre, därför läser och skriver jag mer.

Att jag skrivit skit om moderatorer får du nog belägga, om nåt så tycker jag de har ett otroligt tålamod.

Sen är det inte omöjligt att jag nämnt ditt nick. När du går in i dina perioder så är du ju en sanitär olägenhet på forumet. 100-tals fylleinlägg, och de flesta otrevliga. Här är ju moderatorernas tålamod enormt.

Nu går du väl i taket, men det var du som påstod/frågade, så här är svaret.
Jag är inte med på maipenrai men fick länk av annan forumsmedlem att du omnämde forumet och skrev om mig och forumet i negativ mening.
Kollade och har läst det, bryr mig igentligen inte utan var lite av en kommentar på ditt inlägg mot fiskarn hur du själv är.

Jag är inte med på maipenrai men fick länk av annan forumsmedlem att du omnämde forumet och skrev om mig och forumet i negativ mening.
Kollade och har läst det, bryr mig igentligen inte utan var lite av en kommentar på ditt inlägg mot fiskarn hur du själv är.
För att inte bry dig verkar du bry dig väldigt mkt.
Om jag skrivit nåt som inte stämmer, adressera gärna det. Annars blir det svårt att ta på allvar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp