Mr.Jo
Forumveteran
Annars är 50 % rätt intressant. Sista åren kan vara tre av dom så la jag undan just 50 % av lönen för att jag skulle flytta rill Drömlandet snartHar jag skrivit att jag sparar 50% av min inkomst?
Såfall har jag skrivit fel, kan inte minnas att jag har gjort det för det skulle ju inte gå med skolavgifter på 50k i månaden, bil och hus 50k i månaden, nöjen och andra hushållskostnader +50k i månaden, köpt en condo, tidigare har jag ju hyrt hus som nästan var dubbelt så dyrt som det här.
Sen har jag aldrig skrivit att jag har sparat i 7 år, jag har jobbat i 7 år och min lön nu är ju inte ingångslönen har allt varit några lönehöjningar på vägen.
Du sitter ju och hittar på att jag har skrivit saker.
Jag skrev tidigare att vi har nog lite annan livstil än dig men att jag kan hålla ett hyfsat sparande ändå i Svenska mått men aldrig skrivit att jag sparar 50% nu, köper jag ett hus och har betalt av bilen nästa år dock så kan jag lägga undan 50% av lönen.

Det gick hur lätt som helst fast jag hade ju ingen familj att tänka på som Jonas. Ibland blev det t o m 80 % för jag är ju ingen festprisse och bodde på min kolonistuga med 900 kr som årskostnad inklusive sommarvatten.
Kan säga att det blev mycket pengar för vissa månader tjänade jag betydligt mera på valutahandel än vad lönen var.
Nu har jag lugnat ner mig och ser bakåt och det känns bra på ett sätt förutom att det var enkelt men det finansierade huset, bilen och starten till ett nytt liv i paradiset på andra sidan klotet.
Till Nmax sluta pressa Jonas han gör sitt gör du ditt vad det nu än är.