Detta blir bara än mer dumt, om jag nu med mitt O-visa, så blir jag tvingad att lämna landet senast var 90:e dag, jag vänder åter från Cambodia efter att jag lämnat Thailand, (ett köp av visum till Cambodia, 1.500B, som jag inte ens utnyttjar i 20 minuter, och jag får även betala 300B för att komma ut ifrån Cambodia) nu kommer jag till Mig/passkontroll, här ska jag då uppge min tänkta adress i Thailand, nu åker vi ifrån gränskontrollen, vi beslutar nu att ta en avstickare på några mil för att hälsa på en bror till frugan, och där ska vi stanna i 24 timmar, nu måste jag åter besöka Mig/polis för att anmäla att det är där jag bor 24 timmar, efter besöket så sätter vi kurs mot hemmet, och väl hemma så måste jag åter till Mig/polis för att anmäla, att nu är jag hemma på min boendeadress.
Snart finns material att sätta ihop en bok, läs boken om Ubon:s lista så förstår Ni varför man inte ska ödsla sin tid i Tha....
forsätter det på detta sätt och med annat som kommer, så får man väl göra en " @Khunta ".