Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Polisen rensade bort fordon idag som parkerat på vägen längs Pattaya Thai.
Mopparna blev bortförd och bilarna stod dom och fotade nummerplåtarna på.
Bra, är ett vanligt problem här innersta filen används som parkeringsplats och 2 filigt blir en filigt.
Var par storväxta poliser som lätt mätte 1.90 där trodde det var farang först men såg när man kom närmare att det var 50/50, behövs kanske vid en sådan raid, lätt att det blir bråk (dom är inte med på fotot).
Tackar.
Jobbar på sjön i 4 veckor hemma i Thailand 4 veckor osv......
Nej inte vart på Koh Samui än men chansen är stor att det blir en tur dit nästa år.
Pappa och son skapar ett minnesalbum över vår Chiang Mai resa. Han får skriva kommentarer på eng, men först på ett A4 och lite rättstavning sen får han skriva in det i albumet.
Blev bra Engelska övning för han, han får ta med sig det albumet imorrn till skolan och visa upp och berätta om sin resa.
Blir min sista uppgift här för i år nu verkar det som det blir flyg imorgon.
Nu är frugan och pöjken uppe i byn under jullovet.
Såhär har jag ingen lust att bo
Jag klarar inte av denna maten, hade kanske underlättat om jag gjorde det
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.