Phuket bilder

Bara man håller sig borta från turistrestaurangerna i phuket så klart man kan leva billigt.
Äter fantastisk thaimat för 15-20 kr på restaurang varje dag vilket jag tycker är billigt.
Kanske är par kroner dyrare än resten av Thailand men ska man räkna enkroner så tycker jag man ska stanna hemma. :)

Bara man håller sig borta från turistrestaurangerna i phuket så klart man kan leva billigt.
Äter fantastisk thaimat för 15-20 kr på restaurang varje dag vilket jag tycker är billigt.
Kanske är par kroner dyrare än resten av Thailand men ska man räkna enkroner så tycker jag man ska stanna hemma. :)
Säger det samma Äter nästan alltid på samma ställe och 50 baht för thaimat och mycket mat med

Ja vill man snåla så är det inga problem att hitta Pad Thai för 25baht i Phuket. Finns säkert billigare också utan att jag har letat. Eller var inga problem ifjol, det kanske har blivit jättedyrt senaste månaderna :)

Matvagnar med lite blandat vad det nu är gick att käka för 30-35baht sist. Men det var ingen höjdare då jag hellre lägger till 20baht och får godare mat.

Trist ägaren har stäng av sin mark som leder ner till Laemka Beach. Nästan alltid tomt på folk och fantastisk omgivning.
20180206_131340.jpg

Bon Island är ett tips för er som inte vet...inte mkt folk, fantastisk strand och natur. 10 min med båt från Rawai Beach.

20180204_135314.jpg

20180204_125321.jpg

20180204_103321.jpg

Senast redigerad av en moderator:

Liknande trådar

A
Svar
23
Visningar
3 K
Anonym
A