Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Körde drygt 50mil idag, tog in på en resort med bungalow precis vid havet. Ett par mil efter Khirikhan, vi är enda gästerna
Hade inte räknat med att det skulle sån tid faktiskt, från Ubon ner till pattaya kunde man ligga på mer, men svårt att gasa här
Så har vi kommit till Khaolak, checkade in på Khaolak bayfront resort, ska stanna här 2 nätter innan det blir hemresa till Ubon Ratchathani på ca 140mil
Var o hälsade på Terje, hälsade så gott
Nu är vi på den andra övernattningen lite efter saraburi, all körning har flytit på även om det var lite segt med alla vägarbeten innan bangkok.
Nu ett par kalla pilsner
Det är bara o åka, var rätt lagom med 50mils etapper med barn i bilen, men är man flera som kan köra så kan man ju ta det i ett utan övernattningar.
Jag föredrar flera övernattningar ialf
Det har blivit en del resor nu det senaste, var ner till Phuket igen i somras med hyrbil, totalt ca 500mil.
Men nu tänkte vi testa på att köra in o genom Laos o in i Vietnam, o vidare till Da nang vid kusten.
Någon som har gjort detta innan?
Har satt min fru på att kolla upp alla nödvändiga papper för bilen mm.
Kan jag köra på mitt thailändska körkort där?
Tänkte göra detta i maj isåfall o stanna i Vietnam ca 2veckor
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.