Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Skrivfel av mig, 8 timmar från övernattningen vi gjorde
Nä köra från pattaya till Rawai på 8 timmar går inte, vi landar på ungefär 14timmar när jag dragit av för div stopp vi gjorde längs vägen
Du kan lika gärna sitta och ge Warren Buffet dina bästa ekonomiska råd och ge Volodymyr Zelenskyj tips hur han ska agera med läget i Ukraina.
Fiktivt, hypotetiskt och rent teoretiskt.
Dina råd verkade du inte ens följa själv långt bak i tiden.
Angående ordet snål som jag använde var däremot ingenting som var fiktivt eller teoretiskt. Det var fakta.
Du kan lika gärna sitta och ge Warren Buffet dina bästa ekonomiska råd och ge Volodymyr Zelenskyj tips hur han ska agera med läget i Ukraina.
Fiktivt, hypotetiskt och rent teoretiskt.
Dina råd verkade du inte ens följa själv långt bak i tiden.
Angående ordet snål som jag använde var däremot ingenting som var fiktivt eller teoretiskt. Det var fakta.
Jag anser att man är snål om man ex har 28 miljoner kronor på banken men vägrar betala över 1000 baht för ett hotelrum i Pattaya.
Jag har känt ett antal ganska rika men mycket snåla herrar i pattaya, bland annat en välbärgad finsk företagare som körde runt med sin nya pickup och letade efter billiga thaiställen när han skulle äta.
Han skickade även sina thailändska damer till marknaden för att handla så att ingen skulle lura honom på några baht.
Jag anser att man är snål om man ex har 28 miljoner kronor på banken men vägrar betala över 1000 baht för ett hotelrum i Pattaya.
Jag har känt ett antal ganska rika men mycket snåla herrar i pattaya, bland annat en välbärgad finsk företagare som körde runt med sin nya pickup och letade efter billiga thaiställen när han skulle äta.
Han skickade även sina thailändska damer till marknaden för att handla så att ingen skulle lura honom på några baht.
Absolut så var han snål. Dumsnål dessutom.
Att köra runt i en pick-up för att leta billig mat kostar ju en hel del.
Eftersom han kände dig så hade han ju vara kunnat fråga dig var billigaste stället utan salmonella ligger.
Absolut så var han snål. Dumsnål dessutom.
Att köra runt i en pick-up för att leta billig mat kostar ju en hel del.
Eftersom han kände dig så hade han ju vara kunnat fråga dig var billigaste stället utan salmonella ligger.
Tankade E20 tidigare var nere runt 18 vad jag minns. Gått över till 95 oktan då jag fått för mig att energiinnehållet är klart lägre i E20.
Skitsamma i min lilla Mazda men hajar att tankningen svider för många här nu även om det är klart brutalare i Sverige.
Mycket som gått upp i pris nu.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.