Russland overtar Phuket

 
Din kunskap om Phuket verkar vara begränsad till Bangla road med omnejd.:)
Nu var det ju inte min kunskap om Phuket den här tråden handlade om…utan antalet ryssar som turistar på Phuket.
Sen om dom stör en eller inte spelar ingen roll.
Till skillnad från @Einar har jag turistat på Phuket 2-4 månader nästan varje höst och vinter sedan 2000 så en del kunskap har jag.:)
Om du räknar södra delen av Phuket från Kamala runt kusten söder ut upp till Chalong som Bangla road med omnejd så okej där går min begränsning.
Och jag har sett utvecklingen under de åren jag besökt Phuket gå från några få ‰ ryssar till uppskattningsvis 80-90 % av turisterna på Phuket.
Var du sen bor som inte har märkt av det kan man ju fråga sig?:unsure:

Är det som står i artiklarna nedan helt tagna ur luften?


 
Nu var det ju inte min kunskap om Phuket den här tråden handlade om…utan antalet ryssar som turistar på Phuket.
Sen om dom stör en eller inte spelar ingen roll.
Till skillnad från @Einar har jag turistat på Phuket 2-4 månader nästan varje höst och vinter sedan 2000 så en del kunskap har jag.:)
Om du räknar södra delen av Phuket från Kamala runt kusten söder ut upp till Chalong som Bangla road med omnejd så okej där går min begränsning.
Och jag har sett utvecklingen under de åren jag besökt Phuket gå från några få ‰ ryssar till uppskattningsvis 80-90 % av turisterna på Phuket.
Var du sen bor som inte har märkt av det kan man ju fråga sig?:unsure:

Är det som står i artiklarna nedan helt tagna ur luften?


Det är flera kategorier ryssar som besöker Phuket med runt 100.000 inresor per månad.
Majoriteten stannar i snitt i tio dagar och ett mindre antal stannar längre samt de riktigt rika som köper fastigheter och investeringar i Phuket.
Det är i alla fall runt tio direktflyg från Ryssland som landar dagligen på Phuket men många kommer också med Turkish, Qatar och Emirates och några indiska bolag.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
23
Visningar
2 K
Anonym
A
H
Svar
25
Visningar
11 K
Dmusen
D
A
Svar
5
Visningar
3 K
Dmusen
D
J
Svar
0
Visningar
903
Johann Bergstrand
J
 
Tillbaka
Topp