SHL 2019/2020

 
Dags igen. Mot Vida om ett tag. Ett derby som väcker känslor. Lillebror vill slå HV, och funkar inte PP ikväll så kan det bli så, tyvärr:eek:. Men jag har vinnartröjan på mig, så då vinner "vi" :upanddown:
 
Brynäs mot Linköping i kväll. Resultatet är nog oviss:(. Jag hoppas på vinst. Jag kan inte följa hela matchen, då det finns ett program som jag vill se.
Så jag grattar alla vinnande lag på förhand :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:
 
Reducering men ser stabilt ut här i löklandet

image.jpg
 
Jo då. Det gick ju vägen. Fakers fick ordentligt med stryk, de blev dessutom utbuade på sin egen hemmaplan. Detta fenomen finns inte hos oss i HV, vårt motto är.. i med och motgång. Sen att jag hade fel i en match av 7, den får Berra ta på sig. :mad:
 
Jo då. Det gick ju vägen. Fakers fick ordentligt med stryk, de blev dessutom utbuade på sin egen hemmaplan. Detta fenomen finns inte hos oss i HV, vårt motto är.. i med och motgång. Sen att jag hade fel i en match av 7, den får Berra ta på sig. :mad:
Förbannade bonnlurkar som vann i förlängningen men det blev i alla fall en tröstpoäng. Nya tag i morgon, då borta mot Skellefteå.
 
Gameday med många som vanligt intressanta matcher. @eirkar och jag möts, :) och det lär bli en fartfylld match. Brynäs som är på väg ur bottenslafset där de andra Smålandslagen harvar:p och denna matchen visar fyran:thumbsup:
Leksand behöver en framgång, och hoppas den kommer mot Rögle. DIF har mer att bevisa, och jag undrar hur länge Örebro ska hålla. Frågorna är som vanligt många,,men framåt kvällningen vet vi svaren.
 
Jag får väl fortsätta att deppa ihop, stryk idag igen. Det blir det säkert även i nästa match, hemma mot kaffesumparna från Karlstad. :confused::'( Enda glädjeämnet är väl att bonnlurkarna åkte dit i Leksand. Grattis övriga!
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
38 K
Anonymius
A
 
Tillbaka
Topp