SHL 2019/2020

Jag hoppas mitt Luleå vinner men det borde komma en förlust snart!!!!
Så är det, men inte mot HV....
Först och främst @Micke.T;)…. spara dina surt förvärvade slantar till något annat. Ett formstarkt HV hemma lär, inte bli en lätt nöt att knäcka.
Och till @MoralMoral . Tack för din analys som jag anser vara helt korrekt :thumbsup: . Ju mer man vinner desto närmare kommer man en förlust, så det lär bli en jämn kamp.:) På lördag möter HV indianerna i närheten av calanderska, hade stora planer på att åka och se matchen, men har ångrat mig eftersom jag hört att Scandinavium har dåligt med toaletter.:D:p

Hoppas att @Nam Falang s Leksand väcker @gunnarg s IKO. Vart har han tagit vägen?
Hoppas även att lökers får stryk som vanligt. Mycket av livet handlar ju om hoppet, så det bästa är väl att gå all in. Eller hur Micke.. I denna tråden finns inga förlorare...än.
Får jag in min femling kör jag min specialdans imorgon fredag :)

Screenshot_20191114-210535_Messenger.jpg

15,15 sitter jag i soffan och hejar på HV:upanddown:, möter rivalerna från västkusten. Blir säkert en tuff, fartfylld, spännande match:thumbsup:. Vad jag läst på NBS hemsida så kommer det ca 500 supportrar och hälsar på i götet, så håll i hatten @Micke.T , @Matt82 , @Samet och Company.:reta:
Matchen mellan @Berralund s MIF och Linköping är också intressant, betyder mer än man tror, redan nu.
I Norrbotten sker ett slag som med största sannolikhet blir oerhört sevärt:thumbsup:
De andra matcherna kommenterar jag inte, förutom att jag håller på @eirkar s lag.:D

15,15 sitter jag i soffan och hejar på HV:upanddown:, möter rivalerna från västkusten. Blir säkert en tuff, fartfylld, spännande match:thumbsup:. Vad jag läst på NBS hemsida så kommer det ca 500 supportrar och hälsar på i götet, så håll i hatten @Micke.T , @Matt82 , @Samet och Company.:reta:
Matchen mellan @Berralund s MIF och Linköping är också intressant, betyder mer än man tror, redan nu.
I Norrbotten sker ett slag som med största sannolikhet blir oerhört sevärt:thumbsup:
De andra matcherna kommenterar jag inte, förutom att jag håller på @eirkar s lag.:D

Vi får skynda oss att bygga upp muren runt Göteborg och lägga ut spikmattorna helt enkelt ;)

Tror att det kommer bli en riktigt bra match idag! Tyvärr tror jag inte att jag hinner se den :(

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K