SHL 2019/2020

Krille

Forumveteran
Nya tag med full omgång:). E4 mötet lär bli en holmgång då HV bara måste vakna upp:p. LHC har gjort det ett tag nu. Frölunda åker till bondlandet, och spelar Rögle lika bra som mot HV senast så blir det hemmavinst. Men den kanske häftigaste matchen idag är mellan MIF/ DIF där båda lagen är på G.:thumbsup: Smålandsderby också, med bottenlag som kämpar för att slippa kval. Hoppas att @gunnarg får anledning att skåla i sitt vatten framåt kvällen:beer:Den sena matchen mellan FBK vs Brynäs tror jag @eirkar ser fram mot, och 3 poäng.
Om nu @Micke.T tänker tippa, så var vänlig bortse från mina kommentarer här. Jag är nämligen inne i en formsvacka:)

Matt82

Forumveteran
Blir att följa matchuppdateringarna i mobilen idag. Tror att Rögle-Frölunda kan bli en riktigt bra match! Har inte missat såhär mycket hockey under en säsong sedan början av 2000 :(

eirkar

Aktiv medlem
Hoppas det blir match på isen mellan Färjestad och Brynäs. Väntar att Brynääs tar hem spelet med sköna tre poäng. Inte ska anrika Brynääs behöva kvalspela för att hålla sig i SHL, så många sköna poäng är plus. Jag kommer att inte se på matchen, då det andra program se Rally t.ex. Gratulerar vinnande lag i SHL på förskott :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
:(Oavgjort mellan mig och @Frasse efter första perioden. Men vad f*n sysslar Indianerna med, ta stryk av bondlurkar? Jag är enormt besviken, detta är snudd på katastrof.

Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
Jo-Be Ordet är fritt 14
Krille Ordet är fritt 1109
A Ordet är fritt 990
A Ordet är fritt 1226
Berralund Ordet är fritt 2

Liknande trådar

Topp