SHL 2019/2020

Ja ser onekligen lovande ut men det går fort i hockey som han sa den gamle Rolle Stoltz.
Rolle hade rätt om mycket!

486A4E78-CAD1-4335-87E2-AD0C48E61F1E.jpeg

Nya tag med full omgång:). E4 mötet lär bli en holmgång då HV bara måste vakna upp:p. LHC har gjort det ett tag nu. Frölunda åker till bondlandet, och spelar Rögle lika bra som mot HV senast så blir det hemmavinst. Men den kanske häftigaste matchen idag är mellan MIF/ DIF där båda lagen är på G.:thumbsup: Smålandsderby också, med bottenlag som kämpar för att slippa kval. Hoppas att @gunnarg får anledning att skåla i sitt vatten framåt kvällen:beer:Den sena matchen mellan FBK vs Brynäs tror jag @eirkar ser fram mot, och 3 poäng.
Om nu @Micke.T tänker tippa, så var vänlig bortse från mina kommentarer här. Jag är nämligen inne i en formsvacka:)

Hoppas det blir match på isen mellan Färjestad och Brynäs. Väntar att Brynääs tar hem spelet med sköna tre poäng. Inte ska anrika Brynääs behöva kvalspela för att hålla sig i SHL, så många sköna poäng är plus. Jag kommer att inte se på matchen, då det andra program se Rally t.ex. Gratulerar vinnande lag i SHL på förskott :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K