SHL 2019/2020

Ska bli intressant och se om HV kan rubba ett formstarkt FBK:p. Kniven mot strupen på flera lag, och då tänker jag främst på Brynäs samt Lökarna. Snackade med en arbetskompis igår angående den enligt honom usla starten VLH fått:), han sa att Sam Hallam sitter säkert, men jag och ni vet ju att den förste som ryker är tränaren. Vi får väl se. TV matchen (4) är FHC-Luleå som garanterat blir en kanonmatch.:thumbsup:
Ja Redhawks har en jobbig bortamatch idag mot @Frasse s Djurgården. Men det kan ju bara bli bättre än den usla hemmamatchen mot SAIK i förrgår.

Är inte känd för att ta det lugnt. Går alltid ut stenhårt, för att bara öka :D
Bra första period, eller hur? Och jag lovar dig @Micke.T ikväll håller jag mig här, bland verkliga hockeyälskande människor.:love_transparent:;)
Och det löftet bröt jag nyss :rolleyes: Bra match mellan 2 jämna lag som kommer gå långt. Jämnt även på hovet till @Berralund s förmodade nervositet.

Hoppas det går bra för Brynäs i kväll. Visserligen är SAIK är stark. Vad gör Brynäs har bara tre spelare på plan, fritt fram för SAIK, utvisningar. SAIK leder med 1-0:angry_transparent:.

Jag är inte speciellt intresserad av ishockey men håller väl på Djurgården och Leksand om man ska välja.

Hur som helst spelade jag på Oddset igår och spelade på alla matcher utan mina lag (då kan man inte spela objektivt).

Jag var lite osäker på HV71 mot Färjestad men tyckte efter 12-0 förra helgen att de ska nog klara det.

Jag kollade till spelet på kvällen och insåg det var kört. De låg under med 1-3 med en period kvar. Så även om de andra matcherna såg bra ut blev det till att ge.

Döm av min förvåning när jag såg idag att jag fick in den och drog in sköna pengar. På satsade 500 blev det drygt 20 000. Färjestad hade vist gjort sista målet med mindre än minuten kvar.

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K