SHL 2019/2020

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Örebro-HV71 lite senare i afton, den matchen känns inte bra för mig. Örebro som är i en hysterisk form, blir en svår nöt att knäcka.
Har en känsla att @Berralund känner en viss oro också.;) Och sen hoppas jag verkligen att @eirkar får jubla igen :upanddown:
Den 24/10 möter "vi" klöklaget hemma i Kinnarps arena. Då är jag där.
Malmö kommer få det hett om öronen idag, hoppas åxå att Skellefteå vinner över Rögle :cool:

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Malmö kommer få det hett om öronen idag, hoppas åxå att Skellefteå vinner över Rögle :cool:
Kanske Frölunda som får en rejäl öronvärmare istället, 1-1 just nu och Redhawks leder skottstatistiken om än med enbart ett skott. En seger i Scandinavium hade suttit fint, välbehövligt för lagets självförtroende.

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Malmö blev en munsbit för indianerna, synd att Skellefteå inte kunde tvåla till Rögle.
Nu slötittar jag på HV, får se om dom kan få på formstarka Örebro.
Å där satt 1-0 till HV :beer: :)

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Vilket tryck Örebro hade sista 2 minuterna innan det förlösande målet i öppen kasse kom med 10 sekunder kvar :beer:

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Redhawks är ett lag i kris med en ansträngd ekonomi. Man får väl hoppas på ett mirakel framöver Torsk mot Indianerna borta är väl inte oväntat men den negativa trenden måste vändas annars blir uppförsbacken alltför brant. Om två veckor är det möte mot Leksand hemma, då skall jag försöka stötta laget på plats med delar av familjen, dom som har tid.

Liknande trådar

Topp