SHL 2019/2020

Klart jag gör :) I kväll är det 2 matcher som kan sluta hur som helst. Men med hjälp av @Berralund hejarop vinner HV E4 mötet med 3-2:wai:
Bra hejat @Berralund :clap_tranparent: Och jag fick rätt iaf angående målen, det blev ju 5.:thumbsup:. Men märklig match då HV spelar dåligt, men puckarna trillar in. Ja ni vet,, detta är ju hockey och allt kan hända. Och jag hoppas innerligt att Berra får jubla i morgon.:)

Full omgång ikväll med bla Smålandsderby, där förhoppningsvis storebror visar IKO var skåpet ska stå. Ska bli intressant och se om Leksand kan rubba Frölunda, tror nog det blir en jämn kamp där. VLH vs MIF kan sluta hur som, men håller som vanligt på motståndaren till dagens hemmalag.
DIF har en del att bevisa fortfarande, men tror de gör det ikväll. Mycket tro från mig, så då säger jag att @eirkar s Brynäs vinner med 4-3 :)

Full omgång ikväll med bla Smålandsderby, där förhoppningsvis storebror visar IKO var skåpet ska stå. Ska bli intressant och se om Leksand kan rubba Frölunda, tror nog det blir en jämn kamp där. VLH vs MIF kan sluta hur som, men håller som vanligt på motståndaren till dagens hemmalag.
DIF har en del att bevisa fortfarande, men tror de gör det ikväll. Mycket tro från mig, så då säger jag att @eirkar s Brynäs vinner med 4-3 :)
Ja det blir riktigt spännande, hoppas att Klökers får rejält med stryk. Men det blir svårt. Och som lök på laxen spelar Malmö FF mot FC Köpenhamn i Malmö, hoppas att man kan hålla sig vaken efter nattarbetet förra natten.

Eftersom jag tittar på VM i TV, har jag inte sett hur det går för Brynäs. Man kan bara konstatera att Brynäs har förlorat mot Örebro 1-6:angry_transparent::angry_transparent::angry_transparent:. Det blev inte bättre att Linus blev offer för ful tackling, troligen hjärnskakning???:angry_transparent::angry_transparent::angry_transparent:. Vad gör ni Brynäääs ?:waiting::sad_tranparent::sad_tranparent::sad_tranparent:. Grattis till alla vinnande lag i efterskott:clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:

I eftermiddag kl 15 blir det till att än en gång cementera fast ändan i soffan och kolla på TV4. Där skall matchen mellan Linköping och Redhawks. direktsändas och jag hoppas naturligtvis på en bortaseger. Spännande som vanligt, mitt lag verkar att ha fått upp ångan nu efter en tveksam start.

Ska gå till en kompis om några timmar för att se Brynäs- HV. Borde bli en bra match, där jag hoppas att @eirkar s lag återigen får 0 poäng. ;)
Det ser ut som att du får rätt där, 0-3 efter första. Det verkar också som att verkligheten har hunnit ikapp Oskarshamn, snacka om kross i Karlstad. 7-0 efter 1:a perioden är inget annat än förnedring.

Utvisningarna duggar tätt i "min" match, 1-1. Båda målen i powerplay, Linköpings i 5 mot 3. Skärpning tack!

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K