SHL 2019/2020

Full omgång ikväll :) Ska bli intressant att se om lagen har blivit bättre eller sämre. HV har genom historien alltid blivit sämre efter all skinka och glögg under juluppehållet:oops::beer:Hoppas jag har fel, och att spelarna skött sig bättre denna gång.:) Kommer inte tippa något, men gissar på 3 ettor, och att tvåorna vinns av "rätt" lag.:smile:

Brynääääs möter Rögle i kväll. Jag följer inte matchen , ser på resultaten senare :(:confused:. Jag tittar på Mästarkockarna :), roligare än Brynäs prestationer på/under isen :rolleyes:. Gratulerar alla vinnande lag i SHL :):):):).

Har kollat på en sömnig fotbollslandskamp. Nu byter jag till SHL, tror det blir Djurgården HV71 som jag spelat x på.

Inte blev det x och sen trodde jag inte Brynäs med ny tränare skulle resa sig så snabbt.

När man kollar på JVM så slogs jag av att de måste spelat på smalare rink, men ändå bredare än NHL rink antar jag. Stämmer det?

Vidare var det väl inte många av era favoritlag som segrade. Eirkar får väl jubla och @Nam Falang

Inte blev det x och sen trodde jag inte Brynäs med ny tränare skulle resa sig så snabbt.

När man kollar på JVM så slogs jag av att de måste spelat på smalare rink, men ändå bredare än NHL rink antar jag. Stämmer det?

Vidare var det väl inte många av era favoritlag som segrade. Eirkar får väl jubla och @Nam Falang
Stämmer bra. Dessutom har NHL större offensiva zoner. Måste varit ett bra odds på IKO- Luleå. Så grattis Gunnarg. Ett av dina 2 lag vann :beer:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K