Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Dags för Brynääs att kämpa med Färjestad. Vem vinner? Jag kommer att se programmet Mästarkocken. Jag får väl se slutresultatet i tabellen.
Gratulerar alla vinnande ishockeylag i SHL i kväll.
Och vi möter Luleå borta Bra att lökers fick stryk igen, snart är dom under strecket om Brynäs ångar på Lär inte bli något hockeysnack på jobbet idag@gunnarg har nog en fest som heter duga efter storsegern mot FrölundaStarkt IKO
Och vi möter Luleå borta Bra att lökers fick stryk igen, snart är dom under strecket om Brynäs ångar på Lär inte bli något hockeysnack på jobbet idag@gunnarg har nog en fest som heter duga efter storsegern mot FrölundaStarkt IKO
Ja Gurra har säkert köpt hem några extra vattendunkar för firandet. För visst var det en överraskning att Frölunda fick stryk med sådana siffror. Underskattning?
Fyran visar FHC-FBK och den matchen ska jag se. Vägrar tippa några matcher, bättre lägga penningarna på annat. Denna omgång är ovissare än vanligt. Men hoppas HV kan störa Luleå, fast det tror jag inte
Fyran visar FHC-FBK och den matchen ska jag se. Vägrar tippa några matcher, bättre lägga penningarna på annat. Denna omgång är ovissare än vanligt. Men hoppas HV kan störa Luleå, fast det tror jag inte
Ja @Micke.T Jag har tippat i huvudet, men blir ingen insats Skallen säger att DIF, VLH, Luleå, Örebro,SAIK vinner. Men eftersom skallavärken sitter där just nu så lita för fan inte på detta.
Ja @Micke.T Jag har tippat i huvudet, men blir ingen insats Skallen säger att DIF, VLH, Luleå, Örebro,SAIK vinner. Men eftersom skallavärken sitter där just nu så lita för fan inte på detta.
55555 Kräftorna som jag tjuvfiskade gjorde att vi kan lyxa till det lite när vi åker i sommar Men har en känsla att just idag blir det en dålig dag, så som en Smålänning jag är, så sparar jag den hundringen till en påse is Vem vet, kanske får något kastat på mig, bara det inte är en durian, gör nog ondare än ett strykjärn och definitivt värre än en toffel.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.