SHL 2019/2020

 
Snackade med en trogen lökersupporter idag. Han har säsongskort till deras matcher i gruppspelet, och vid denna tiden på året brukar dom alltid få frågan om de vill köpa till slutspelet. Men som han sa, denna förfrågan har ingen fått ännu. Han tror att klubben gett upp. Är det inte fantastiskt att jag fick trösta honom, med ett leende. Den ende i den klubben jag lider med är Sam Hallam, han är genomsympatisk och dessutom en mycket duktig tränare, som kommer gå långt.
 
Dags igen efter uppehåll.:nerd_transparent:Regerande, nyblivna CHL/SHL mästarna Frölunda tar emot Linköping hemma, och det ska bli intressant och se om Indianerna fortsätter spela lika bra som de gjorde mot Tjeckerna senast. @Nam Falang och @Berralund möts liksom @eirkar och jag. Så där blir ju garanterat 2 Thaisnackare glada:upanddown:Frasses DIF som verkar hittat spelet får bekänna färg mot ett revanschsuget FBK. Och sorry Berra;) men ikväll håller jag på Rögle.:D
 
Jaha, nu startas igen med ishockey på isen eller under isen för Brynäääs :rolleyes:. HV 71 är tuff motståndare . Vem vinner är skrivet i stjärnorna? :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Jag gratulerar på förskott alla vinnande ishockeylag i SHL :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:
 
Dags igen efter uppehåll.:nerd_transparent:Regerande, nyblivna CHL/SHL mästarna Frölunda tar emot Linköping hemma, och det ska bli intressant och se om Indianerna fortsätter spela lika bra som de gjorde mot Tjeckerna senast. @Nam Falang och @Berralund möts liksom @eirkar och jag. Så där blir ju garanterat 2 Thaisnackare glada:upanddown:Frasses DIF som verkar hittat spelet får bekänna färg mot ett revanschsuget FBK. Och sorry Berra;) men ikväll håller jag på Rögle.:D
Hade inte sagt det bättre själv:nerd_transparent:
 
Malmö och HV står i bra odds ikväll ;) undrar om tuffa Uffe har någon effekt på Leksands match redan ikväll?:angel: att @eirkar s Brynäs skall rå på Smålands stolthet, står i stjärnorna. Men för gammal kärlek spelar jag med hjärtat och bra odds, på Brynäs, sorry @Krille :beer:

FRÖLUNDA borde få en komfortabel seger i kvällens match, men men. Dom har ju klappat ihop tidigare, så ingen lätt match förmodligen.

Ha en fantastisk hocheykväll både här och i Los (vet att du smygläser här @nmax :nerd_transparent:)
 
:reta: Jaha @Micke.T hade fått för mig i min enfald att du vill hålla i dina surt förvärvade slantar som en Smålänning:) Men jag tror ditt andra lag får stryk med 2-4:eek: Skulle jag ha fel, så blir ni 3 glada, och skulle lökers få stryk så kommer Brynäs flåsa dom i nacken. Och det gör ju mig glad:upanddown:Så bara vinnare hur det än går.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
38 K
Anonymius
A
 
Tillbaka
Topp