SHL 2019/2020

Jag skall hämta frugan från jobbet kl 15, sen blir det racerfart hem och plats i TV soffan. För TV4 skall visa HV mot Redhawks, så vi får kanske hålla kontakt via pm @Krille , du ser kanske er kommande förlust på plats? ;)
Om HV inte spelar bättre än de senaste 2 matcherna så vinner MIF. Jag kommer se matchen hemma, men det lär bli bra tryck i Kinnarps arena.

Tabellen om vi bara räknar period 3:
1. Frölunda: 83p
2. Luleå: 65p
3. Malmö: 63p
4. Växjö: 61p
5. Djurgården: 60p
6. Färjestad: 60p
7. Skellefteå: 59p
8. Örebro: 58p
9. Linköping: 55p
10. Rögle: 55p
11. Leksand: 50p
12. Hv71: 50p
13. Brynäs: 41p
14. Oskarshamn: 35p

Period 1 och 2 är mest till för att dricka öl så man kan njuta av period 3, statistiken är tydlig i denna frågan!

5555 :clap_tranparent: Den va bra @Matt82. Vet ju att du är duktig med datorn, men denna tabellen stämmer inte för mig. Jag dricker alltid mest öl när vi vunnit:beer:Kanske börjar bli alkis framöver..:wink_transparent:

Fick tabellen från SHLstats :)

Tur jag jobbat så mycket på senaste annars hade det blivit en och annan gravöl som Frölunda spelar just nu. Hoppas verkligen på skärpning i slutspelet!

Lag som har räddats av stolpen flest gånger:
1. Färjestad: 36
2. Oskarshamn: 35
3. Djurgården: 29
3. Örebro: 29
5. Luleå: 26
6. Malmö: 25
7. Brynäs: 24
8. Skellefteå: 23
8. Leksand: 23
8. HV71: 23
11. Frölunda: 22
12. Linköping: 21
13. Växjö: 16
14. Rögle: 14

Vet att du @Matt82 är upptagen den 7/3. Men om du har en chans att se OSS i Scandinavium på tv, så gör det. Blir häftig stämning då. Och OM det blir finalspel mellan våra lag så får @Micke.T köra. :D

Finalspel får vi verkligen hoppas på!! Blir det HV-FHC i final så ska jag se till att min kalender lyser rött varje match så ingen kan råka boka in mig eller jag något annat under dessa matcher!

Finalspel får vi verkligen hoppas på!! Blir det HV-FHC i final så ska jag se till att min kalender lyser rött varje match så ingen kan råka boka in mig eller jag något annat under dessa matcher!
Vilka drömmar! Själv torr jag på Luleå i final, men motståndet är mera osäkert. Vilket lag som helst utom bondlurkarna duger för mig. Luleå är oerhört starka, känns som att dom blir svåra att rubba.

Gameday :upanddown: Och jag har tippat, men eftersom min formsvacka är djup så hoppas jag att ni inte tar efter mig:) 2,1,1,2,1,1,2. Den andra och sista matchen är med hjärtat:angel:

Ska nog också slänga in en rad ifall det ligger några slantar inne på Svenskaspel :)

Vill ju inte kopiera din så tippar mot allt jag står för och väljer FBK som vinnare mot Luleå :( Får nog även slänga in en 1:a på Växjö.

Gameday :upanddown: Och jag har tippat, men eftersom min formsvacka är djup så hoppas jag att ni inte tar efter mig:) 2,1,1,2,1,1,2. Den andra och sista matchen är med hjärtat:angel:
@Krille det är svårt att sätta en trippel ;) men sjuling!!:waiting:
Håller tummarna för framgång i ditt spel:)
Själv är jag inget annat än bidragsgivare till svenska spel, eller så kan man summera med ett ord. OFLYT :nerd_transparent:

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A
Svar
19
Visningar
1 K